slaat ook echt nergens op. Ik zou zo gewoon een gele kaart pakken en zeggen, het maakt jullie allemaal niets uit hoeveel er uit de pot gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:30 schreef Monique___ het volgende:
ruppi op zijn pik getrapt dat 800 veel is volgens zowie....
Ik hoorde het blijkbaar niet goed, mea culpaquote:
da's mooi.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het blijkbaar niet goed, mea culpa
Over een tas ook zei Zoe vanmiddag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
aah de sieraden zouden ze belasting over moeten betalen als ze die zouden kopen daar
begreep vanmiddag dat ze alleen bij de kleding geen belasting hoefden te betalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
aah de sieraden zouden ze belasting over moeten betalen als ze die zouden kopen daar
nee ze zien het dan als prijsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over een tas ook zei Zoe vanmiddag.
Daarna heb ik dat nog een keer gehoord.
Zullen ze als bedrijf btw vrij kopen?
Denk het wel.
En als het persoonlijk eigendom wordt is het aftikken
aar er hebben al meerdere sieraden gekocht.. Jeff Jasper Ima Rupertquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Over een tas ook zei Zoe vanmiddag.
Daarna heb ik dat nog een keer gehoord.
Zullen ze als bedrijf btw vrij kopen?
Denk het wel.
En als het persoonlijk eigendom wordt is het aftikken
Ach so, ja dat klinkt logischquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze zien het dan als prijs
(gewonnen iets) en dan moet je kansspelbelasting betalen
Jeff zou een ander eens moeten laten banjerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zit te broeden op iets lijkt het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |