Lando zou zelf ook een beetje beter zijn best kunnen doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ondertussen kwijnt Lando Norris weg bij dat gare McLaren. Eeuwig zonde.
Norris zie ik liever in plaats van Perez.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ondertussen kwijnt Lando Norris weg bij dat gare McLaren. Eeuwig zonde.
Hij heeft meer punten dan Piastri. Maar veel meer zit er met die auto niet in ben ik bang.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lando zou zelf ook een beetje beter zijn best kunnen doen.
Ook niet zo heel veel meer punten dan Piastri.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft meer punten dan Piastri. Maar veel meer zit er met die auto niet in ben ik bang.
Ja, ook prima. Maar als Aston Martin een serieus team wil zijn, zullen ze op een dag de knoop door moeten hakken en een echte topper in die auto zetten in plaats van Lance Stroll.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Norris zie ik liever in plaats van Perez.
Elke raceweekend regenquote:
Wat mij betreft moeten ze gewoon een baan maken met sprinklersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Elke raceweekend regen
Gruwelijk nat
Die ligt in Frankrijk en was tot vorig jaar nog op de kalenderquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mij betreft moeten ze gewoon een baan maken met sprinklers
Je kan ook naar bootracen gaan kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mij betreft moeten ze gewoon een baan maken met sprinklers
Is ook mooi...mooie crashes ookquote:
Ben er bang voor. Money talks.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ook prima. Maar als Aston Martin een serieus team wil zijn, zullen ze op een dag de knoop door moeten hakken en een echte topper in die auto zetten in plaats van Lance Stroll.
Rechtse directe kan ie krijgen van Josquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Papa Verstappen en Papa Perez in de Red Bull garage, dat kan zondag gezellig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |