wilde hij toch zelf doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
Jeff is bezig met die gigantische kutklus om die frituur schoon te krijgen.. Brrr zo vies en vet
Bern kijkt alleen Disney films en Moulin rouge dus….tsja inderdaad kom maar op met die eliminatie over soap-seriesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft nog nooit GTST gekeken
hij weet zelfs niet wie Ludo is
Ik zie hier eliminatie kansen FEBO
Dat maakt niks uit, als je ze niet te lang laat liggen tenminstequote:
probeer een broedse kip maar eens van zijn nest te krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, als je ze niet te lang laat liggen tenminste
Maar blijkbaar raapte hij ze sowieso niet, daar gaat gemiddeld zo'n 3 weken overheen
Ik vond het wel een leuk gesprek zo, heel simpel over kippen e.d. maar geen vervelende sneren of ondertoon, Bern die in zijn tweede versnelling stond te praten en er werd gelachenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
Bern dat zijn pa ook kippen had. Toen die een haan erbij nam kwamen er dus onbedoeld kuikens ....
Regelmatig eieren rapen voorkomt dat dus
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer een broedse kip maar eens van zijn nest te krijgen
20 aminozuren die je lichaam niet zelf aanmakenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gewoon oppakken en effe aan de kant zetten, hier gaan ze gewoon weer meteen zitten waar ik ze neerzet na een beetje tokken en pikken.
---
Erik verteld een weetje aan Sas, over aminozuren die ons lichaam niet kan maken maar wel in ei zitten.
Sas: "Oh.. ok"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Allemaal vragen over GTST incoming.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Bern heeft nog nooit GTST gekeken
hij weet zelfs niet wie Ludo is
Ik zie hier eliminatie kansen FEBO
Waarschijnlijk Moraimaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Clasientje het volgende:
Is het al bekent wie de nieuwe manager wordt?
Mora.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Clasientje het volgende:
ze is ook erg veel in beeldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen ratelt en ratelt Babette maar door er lijkt geen stop meer op te zitten.
Nee, is nog niet officieel bekend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:17 schreef Clasientje het volgende:
staat wel zomersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babs: "Wat mooooooooi! Ik vind deze kleur ook wel heeeel mooooi!
Moraima: "Nee, ik ga zwart maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |