Onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer Babet op stream, is nog erger dan een mug, die kan je van je afslaan, maar zij blijft terug komen![]()
lekker naar s1 gaan, babsvrije stream....voor nuquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer Babet op stream, is nog erger dan een mug, die kan je van je afslaan, maar zij blijft terug komen![]()
Bij mij is Babet op stream 1 aan het tafeltennissenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
lekker naar s1 gaan, babsvrije stream....voor nu
Iets aan die polo stoort me.quote:
je hebt gelijk...streamwissel in mn hoofd gedaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij mij is Babet op stream 1 aan het tafeltennissen
Waar is dat nu weer voorquote:
d'r feestjequote:
quote:
Ik vind dat zo kinderachtig wat ze doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:23 schreef Charmian het volgende:
of eigenlijk feestje voor haar dochter waarbij zij haar dochter speelt![]()
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:34 schreef Dotteke het volgende:
Staat ze nu echt in haar eentje te stijldansen
en dan gaat ze weer huilen in een hoekje want faal in allerlei opzichtenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.
Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gaat ze weer huilen in een hoekje want faal in allerlei opzichten
Gaat ze huilen iek mies mijn kiender. Dan opnieuw applaus Bep vliegt haar om haar nek en kmuffelt ze . Mirthe ook . Aandacht alom kirrende Eunice. Etc etcquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze heeft vast een een hele choreo in haar hoofd en gaat dat heel cringy voordragen terwijl de rest MOET toekijken.Dan faalt ze en moet het nog een keer over.
Stream 2 is veel leukerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk die 2 meiden... en dan nog beweren dat je HELEMAAL niks fout hebt gedaan... Zoe is helemaal een vals achterbaks secreet...
Zoë zei, zo voelde het nu bij mij, toen jij en Wendy mij alleen lieten. Wraak dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk die 2 meiden... en dan nog beweren dat je HELEMAAL niks fout hebt gedaan... Zoe is helemaal een vals achterbaks secreet...
Was Jan Wielem er nou nog maar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gaat ze huilen iek mies mijn kiender. Dan opnieuw applaus Bep vliegt haar om haar nek en kmuffelt ze . Mirthe ook . Aandacht alom kirrende Eunice. Etc etc
Ooh ik kom even kijken...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 2 is veel leukerMarciano die probeert te dansen en te liften
Denk dat zijn vrienden van de motorclub een lachstuip krijgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
"Wie is de leider, jij of ik", vraagt Marciano.
"Jij", zegt ze.
"Nou laat mij het dan ook doen", zegt hij.
En hoppa weer een lift en hoppa hij plopt haar zo neer
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk dat zijn vrienden van de motorclub een lachstuip krijgen
Anders ik wel, en dan dat verongelijkte gezicht van hem er bijquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef Limbus het volgende:
[..]
Denk dat zijn vrienden van de motorclub een lachstuip krijgen
Het is echt te walgelijk voor woorden... vies jaloers stuk vreten...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoë zei, zo voelde het nu bij mij, toen jij en Wendy mij alleen lieten. Wraak dus?
Babette valt wel zo vreselijk door de mand.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Zoë zei, zo voelde het nu bij mij, toen jij en Wendy mij alleen lieten. Wraak dus?
Maar waar komt dat walsen ineens vandaan...?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 2 is veel leukerMarciano die probeert te dansen en te liften
Nou walsen...😄quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar waar komt dat walsen ineens vandaan...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |