Nou, ik heb het wel geprobeerd hoor. Maar er is wat weinig straat te zien.quote:
Ik dacht nog wel dat hij te simpel zou zijn. Hiermee zit je wel aardig in de buurt...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef Essebes het volgende:
[..]
Heb gezocht in de bloemen en bomenbuurt,
Komt ui op Vlierboomstraat...quote:Op donderdag 17 april 2025 08:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat hij te simpel zou zijn. Hiermee zit je wel aardig in de buurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook in Houtwijk aan het zoeken geweest. Kan m nog niet vinden...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:55 schreef WheeleE het volgende:
De bebouwing doet me erg aan de componistenbuurt of Houtwijk denken. Mijn kennis van historici is echter nihil.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ook ik heb daar gezocht, helaas zonder resultaat :-(quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:12 schreef Gretsch het volgende:
[..]
Ik denk Bohemen maar kan m daar niet zo snel vinden.
Starterstraat 🫣quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |