Jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Nou vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:30 schreef Gretsch het volgende:
Ja helemaal goed!!
Kan je zelf even de punten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Klopt!quote:
(Roos Vonk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Oeps, was even vergeten dat deze nog open stond.quote:
Inderdaad 👍quote:
(Roos Vonk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Vrije Van Sluissingelquote:Op donderdag 5 september 2024 10:29 schreef laziness het volgende:
Tram 16 bedient deze hoek van de stad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Oeps, zag het zelf niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:23 schreef soapie het volgende:
Zou ff andere plaatsen kan zo lezen dat dit de narcislaan is...
Inderdaad, goed gezien 👍quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef laziness het volgende:
Zo één stapje achteruit in deze straat en het is helemaal anders. Geen overbelichting, hek open, links andere kleur deur en ramen zichtbaar.
Maar het is ‘m wel: Oude Boomgaardstraat.
(Roos Vonk)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |