Inderdaad, dan is het de Jupiterkade 😇quote:Op woensdag 31 december 2025 19:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Close maar onder het zwart staat een andere straat
quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef Essebes het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het de Jupiterkade 😇
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Ja, dat klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Mijn eerste idee was Edisonstraat, maar dat is niet de juiste straat. Het is de Teijlerstraat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Ja, dat overkomt me ook wel eens. En dan teleurgesteld zijn als je de situatie op de foto echt niet kunt vinden. Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:31 schreef WheeleE het volgende:
Ik dacht echt dat ik m in 1 keer had, de Abraham van Beijerenstraat thv de Parallelweg. Maar helaas, te vroeg gejuicht.
Ja, correct 👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
Ik herkende direct het gebouw aan het einde van deze weg (en weet dat daar ook nog een manege zit)quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 07:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik herkende direct het gebouw aan het einde van deze weg (en weet dat daar ook nog een manege zit)
De Roeleveenseweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
ja!quote:
(Roos Vonk)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |