Jazeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
Ineens zag ik het!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Nice, inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
Ja helemaal goed, sorry voor mn late reactie, ik lig in het ziekenhuis, kan je de punten zelf even doen?quote:
Ik ben niet wakker...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:18 schreef 4-elements het volgende:
Daarom stond er in mijn vorige post een hele grote hint
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctamundo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Pas met deze reactie verscheen dit topic bovenin MyAtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 05:59 schreef Nadinarama het volgende:
Klopt @:soapie
Schoeplaan naar Stuwstraat
Nou ja! Gisteren daar nog rondgeneusd, maar was m niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 05:59 schreef Nadinarama het volgende:
Drie maal raden waar ik altijd fout fiets, haha. Twas meer geluk, dan wijsheidquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:41 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou ja! Gisteren daar nog rondgeneusd, maar was m niet tegen gekomen.
Goed hoor!
Compleet gemist, goed gevonden!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 05:59 schreef Nadinarama het volgende:
Wildegagel - Ypenburgquote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:20 schreef Nadinarama het volgende:
Hier is een nieuwe [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga op zoek naar een nieuwe opgave.quote:
Helaas is dat niet goed. Ik snap je gok overigens wel.quote:
Sorry, dat is de verkeerde kant van de stad.quote:
Oeps,sorry.quote:
Oh no, helemaal gemist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |