Jazeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als rozijnen staan te wellen, terwijl het recept krenten vermeld,
hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
Ineens zag ik het!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Nice, inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als rozijnen staan te wellen, terwijl het recept krenten vermeld,
hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
Ja helemaal goed, sorry voor mn late reactie, ik lig in het ziekenhuis, kan je de punten zelf even doen?quote:
Ik ben niet wakker...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:18 schreef 4-elements het volgende:
Daarom stond er in mijn vorige post een hele grote hint
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctamundo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |