Meester Visser liep toch niet in 2018 al met een mondkapje? Ik denk 2020, 2021 zoietsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 01:47 schreef -Sigaartje het volgende:
Deze uitzending was wel heel erg oud (5 jaar geleden, schat ik). Er is ondertussen veel gebeurd.
Waarom doen ze dit, die ouwe meuk?
Maar was het niet zo dat de vloer verkeerd gelegd was (niet zwevend) en er een verkeerde ondervloer onder lag? Als vervolgens de rechter oordeelt dat die vloer er uit moet, dan lijkt mij toch dat je de regels van de woningbouw (of andere wettelijke regels) hebt overtreden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:19 schreef nils_22 het volgende:
Zoww harde uitspraak. Opnieuw vloer leggen terwijl je je aan de regels van de wooncorporatie hebt gehouden, en kinderen voortaan boven spelen.
Hulpvaardige buurman. Ik dacht dat die poging tot zoenen verzonnen of overdreven was maar hij ontkende het niet eens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:22 schreef TjjWester het volgende:
Welke rol speelt die dave eigenlijk hierin?? Hij is geen partij toch?
Met enige verbazing gekeken. How low can you go.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hulpvaardige buurman. Ik dacht dat die poging tot zoenen verzonnen of overdreven was maar hij ontkende het niet eens.
Hoe zou jij dan reageren als ze dat allemaal over jouw zeggen verrekte kut?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik moest hardop lachen toen ik net deze foto van d'n Dave zag: [ afbeelding ]
Waarop Dave in de zaal uit zijn vel sprong. "Watte? Duffe, vuile, schele rotgek", was Dave's welbespraakte repliek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |