Van het piepschuimquote:
Examinator die haar een rijbewijs heeft gegeven mogen ze echt ontslaan.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:50 schreef DaMart het volgende:
Je zal haar maar tegenkomen op de snelweg. Hectometerpaaltjes en matrixborden vliegen in het rond.
Ik vraag me altijd met de kandidaten af hoe dat gebeurt.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Examinator die haar een rijbewijs heeft gegeven mogen ze echt ontslaan.
Standaard bij aflevering 1quote:
Ja, die moet wel dronken zijn geweest onder werktijd.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Examinator die haar een rijbewijs heeft gegeven mogen ze echt ontslaan.
Of de examinator zat met doodsangsten naast de kandidaat en dacht "deze leerling wil ik nooit meer naast me hebben zitten".quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die moet wel dronken zijn geweest onder werktijd.
Ik vind Doornbos wel een grotere kwalquote:Op donderdag 18 april 2024 09:13 schreef TjjWester het volgende:
Robert doornbos is wel een verbetering ten opzichte van de coronels
Wil je dat voortaan in spoilers zetten als je de aflevering van volgende week al hebt gezien via Videolandquote:Op donderdag 18 april 2024 09:13 schreef TjjWester het volgende:
Robert doornbos is wel een verbetering ten opzichte van de coronels
Ik zat me al de hele tijd af te vragen wat ik gemist had gisterquote:Op donderdag 18 april 2024 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je dat voortaan in spoilers zetten als je de aflevering van volgende week al hebt gezien via Videoland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |