Wassima is altijd met fluwelen handschoenen aangepakt, daarom is ze ook in 1 keer geslaagd!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die instructeur van Wassima lijkt me niet zo'n goede match. Autoritair baasje die ooit in het leger heeft gezeten en niet helemaal door lijkt te hebben dat hij nu niet meer in het leger zit. Toen ze hem vertelde dat hij ADHD had en hij reageerde met de opmerking dat hij niet geloofde in labeltjes en dat ze zich gewoon beter moest concentreren zat ik helemaal met kromme tenen. Waar sloeg dat nou weer op?
Er is ook een middenweg tussen een ijzeren vuist en een fluwelen handschoen. Ze lijkt me niet iemand die goed op zo'n drillsergeant reageert. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wassima is altijd met fluwelen handschoenen aangepakt, daarom is ze ook in 1 keer geslaagd!!!!
Ze heeft een sergeant nodig die haar eens goed de waarheid verteld en commandeerd.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ze reageert nog veel minder op mensen die veel te aardig voor haar zijn, die hebben juist dit probleem gecreeerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er is ook een middenweg tussen een ijzeren vuist en een fluwelen handschoen. Ze lijkt me niet iemand die goed op zo'n drillsergeant reageert. Maar misschien heb ik het mis.
Wat een onzin. Gewoon een Amsterdammer met ditto attitude. Is niks mis mee. Totaal geen drillsergeant. Man heeft gouden hart maar je moet ‘m vanzelfsprekend niet in gevaar brengen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er is ook een middenweg tussen een ijzeren vuist en een fluwelen handschoen. Ze lijkt me niet iemand die goed op zo'n drillsergeant reageert. Maar misschien heb ik het mis.
Ja maar ..........quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze reageert nog veel minder op mensen die veel te aardig voor haar zijn, die hebben juist dit probleem gecreeerd.
Ze is ontzettend koppig en overtuigd van haar eigen gelijk, in de slechtste chauffeur heeft ze zelfs nog beweerd dat ze een goede chauffeur is, dat soort gedrag moet er met harde hand uitgeslagen worden(niet letterlijk). Juist het onbekende en oncomfortabel is de oplossing. Vergelijk het maar met gastjes die vroeger hun leven verziekte, die werden het leger ingestuurd om opgevoed te worden.
De instructeur duwt op haar knie omdat ze midden op een kruising stopt en een sprinter bijna achterin zit, en meteen gaan ze janken over ongewenste aanrakingen, dat gedrag moet eruit.
Zijn aanpak is wel old school.. maar dat hebben sommige echt nodig..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond die ex militair wel gewoon een denigrerende lul
Wat dan met haar?? Weer eentje die het lief gaat proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:43 schreef Salina het volgende:
Lekker hoeren snoeren.
@ Bradley
Wassimagodin met die drilsergeant is wel een apart stel. Kan werken, kan ook faliekant misgaan.
Ik zou er in ieder geval niet lekker op gaan zeg maar, zo'n enorme drilsergeant naast je in de auto.
Maar goed, ik heb het ook niet nodig uiteraard.
Je kunt ook hard zijn zonder iemand te kleinerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 21:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat dan met haar?? Weer eentje die het lief gaat proberen.
Je ziet constant dat ze de macht wilt grijpen en eigenwijs haar eigen ding doet.
Je bent aan het spoileren nu, hé.quote:
Het is toch een Videoland serie? Geen idee of t ook op tv komt? Dat is wel heel ouderwets lineair kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Je bent aan het spoileren nu, hé.
Zeg het maar even.
Volgens mij is vanavond nog niet de laatste uitzending maar de een na laatste. Kan dat? Jullie kijken alvast vooruit, maar svp niet spoileren dan.
Niet iedereen heeft Videoland.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is toch een Videoland serie? Geen idee of t ook op tv komt? Dat is wel heel ouderwets lineair kijken.
Videoland loopt meestal een week voor (en heeft hier blijkbaar de uitzending ook iets eerder)quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Je bent aan het spoileren nu, hé.
Zeg het maar even.
Volgens mij is vanavond nog niet de laatste uitzending maar de een na laatste. Kan dat? Jullie kijken alvast vooruit, maar svp niet spoileren dan.
Er staat in de TT RTL5 dus er wordt gesproken over het programma dat op RTL5 komt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is toch een Videoland serie? Geen idee of t ook op tv komt? Dat is wel heel ouderwets lineair kijken.
Ja, ik weet dat je de serie ook op Videoland kunt kijken en dat je met Videoland één week vooruit kunt kijken (en blijkbaar dus een week plus een dag minimaal, aangezien "ze" nu zelfs twee afleveringen voor lopen op de ouderwetsche beeldbuiskijkers), maar gezien de reacties de afgelopen weken in dit topic zijn er best wat mensen die "gewoon" ouderwets dit programma wekelijks op de TV kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Videoland loopt meestal een week voor (en heeft hier blijkbaar de uitzending ook iets eerder)
Zal ik de OP aanpassen naar 2024?quote:
Leuuuheeeeukquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet niet of dit het meest actuele topic is, maar morgen begint het nieuwe seizoen
Jep. Altijd gecast.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:28 schreef Dutch_view het volgende:
Wss weer een aantal "standaard" types aanwezig
- homo
- huisvrouw
- bejaarde
- modepoppetje
- aso
- ....
Ben benieuwd
Huisvrouw check,quote:Op woensdag 17 april 2024 20:28 schreef Dutch_view het volgende:
Wss weer een aantal "standaard" types aanwezig
- homo
- huisvrouw
- bejaarde
- modepoppetje
- aso
- ....
Ben benieuwd
Dat nieuwe vrouwtje is gewoon vlees noch vis. Komt niks uit en heeft gewoon 0 uitstralingquote:Op woensdag 17 april 2024 20:30 schreef Dutch_view het volgende:
Overigens zonder Patricia vond ik het toch een stuk minder leuk vorige x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |