Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:05 schreef Simmertje het volgende:
Hij is helemaal vrij momenteel, toch logisch dat hij meerdere clubs afgaat voor een sollicitatie gesprek.
Kreeg natuurlijk wel bonuspunten voor het slaan van een racistische duitser.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zegt nog meer over het seizoen.
Enige keer dat die (goed) zichtbaar wasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kreeg natuurlijk wel bonuspunten voor het slaan van een racistische duitser.
Vooral die periode van Bosz na Ajax was legendarisch die is letterlijk overal ontslagenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:52 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vond bijna elke wedstrijd van Ajax onder Bosz echt een genot om naar te kijken. Ik ging er echt weer voor zitten. Vooral de topwedstrijden in de eredivisie en tegen Kopenhagen, Schalke en Lyon. Van mij mag hij terugkomen. Vergeet ook niet: materiaal en mogelijkheden was toen wel stuk minder dan nu.
Ik heb 'm voor je gefixedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zowel Schalke als Lyon uit waren inderdaad rare wedstrijden in de zin dat Ajax de boel volledig onder controle had en de betere ploeg was, totdat het zoals gewoonlijk onder Bosz weer een gatenkaas was achterin na 60 minuten.
Berghuis Opper(k)neusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bosz was in één ding goed en dat is achteraf uitleggen waar het allemaal mis is gegaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:52 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vond bijna elke wedstrijd van Ajax onder Bosz echt een genot om naar te kijken. Ik ging er echt weer voor zitten. Vooral de topwedstrijden in de eredivisie en tegen Kopenhagen, Schalke en Lyon. Van mij mag hij terugkomen. Vergeet ook niet: materiaal en mogelijkheden was toen wel stuk minder dan nu.
Blijf dat verhaal maar heel hard geloven omdat het je uitkomt ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kreeg natuurlijk wel bonuspunten voor het slaan van een racistische duitser.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ twitter ]
Beschamendquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja bijna 2 jaar zie ik, maar zag ook dit voor wat het waard is.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 07:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijf dat verhaal maar heel hard geloven omdat het je uitkomt ja.
De lijst met gewonnen prijzen, ga jij je schaaltje maar weer poetsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef De_Pel het volgende:
Welk lijstje is er ondertussen langer, het lijstje met dit jaar vertrokken Ajacieden, of het lijstje met strafbare feiten van spelers/medewerkers de afgelopen jaren?
quote:
Maatje hoe zit het nou hiermee, dit bericht is al best oud inmiddels???quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |