Dit gaat nog heel lang duren voor we een nieuwe trainerstaf hebben begrijp ik tussen de regels door.....quote:
Denk het niet, dag of 10 max.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit gaat nog heel lang duren voor we een nieuwe trainerstaf hebben begrijp ik tussen de regels door.....
Dit. Mislintat kraamde iig geen onzin uit door te zeggen dat we een meer ervaren trainer willen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opgelucht dat ze niet met Johnny doorgaan, blij hangt weer een beetje af van welke trainer en ook wat er gebeurt qua selectie.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog even en Valentijn is daar de minst gekke op de redactie.
zucht, op zo een toon komt bedrijf Verweij over als dat coach team van Billy Beane dat hen niet geloofde toen hij bij Oakland met het data concept kwam en gewoon weigerde spelers te gebruiken die geïntroduceerd werden. wanneer gaan die incel figuren nu eens leren dat het om hun vodje papier gaat? maar ach wat boeit het me ook. rustig verder prutsen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Verweij net op de radio over Knutsen: "een trainer die net als die Duitser aan de data zit en nooit groepsfase Champions League heeft gespeeld..."
De man is nog niet eens bevestigd en het zagen aan de stoelpoten begint al.
Ik had ook geen citaat 'ik noemde hem inderdaad kankerneger' verwacht neequote:Op donderdag 1 juni 2023 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh de fan zei dat die dat echt niet gedaan heeft. Dan zal het wel waar zijn!
Het zal wel een duitse mof zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit. Mislintat kraamde iig geen onzin uit door te zeggen dat we een meer ervaren trainer willen.
Een Duitser die jullie gaat slopen, niet voor het eerst.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zal wel een duitse mof zijn
duits voetbal in de arena
Denk wel redelijk snel rond, met wie dan ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel moeten als ze al op 29 juni hun eerste dag hebben.
Maar wel een voetbalprofessor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zie liever Hjulmand of Knutsen dan Bosz. Van Bosz weten we gewoon dat hij het aanvallende niet goed weet te combineren het verdedigende. Niet bij Ajax, niet bij Dortmund, niet bij Leverkusen en niet bij Lyon. Met Bosz krijg je aanvallend voetbal met een gatenkaasverdediging óf dodelijk saaie gelijke spelen waarbij er niks over blijft van het aanvallende. Aanvallend maar verdedigend op orde heeft hij gewoon niet in de vingers.
Afkoopsommetje van 20 miljoen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef TheJanitor het volgende:
Knutsen wil alleen komen met zijn eigen team anders komt ie niet
Ha ha ha. Een Duitser die een Noors team aanstelt met een hockeyer die het goedkeurt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef TheJanitor het volgende:
Knutsen wil alleen komen met zijn eigen team anders komt ie niet
Horst Trappert. Mit seinem bananenflanke.quote:
Bleek in de oorlog toch fout. Zo zie je maar, met Duitsers weet je het nooit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Horst Trappert. Mit seinem bananenflanke.
Precies. Derk er niet in.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bleek in de oorlog toch fout. Zo zie je maar, met Duitsers weet je het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |