Ik ken je als iemand met een gebrek aan humor. Dat je dat compenseert met nietszeggende, uitgekauwde internetplaatjes vind ik aandoenlijk.quote:
Ik ken je als iemand met een gebrek aan vrienden. Dat je dat compenseert door je gelijk te halen op een nietszeggend internetforum vind ik aandoenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken je als iemand met een gebrek aan humor. Dat je dat compenseert met nietszeggende, uitgekauwde internetplaatjes vind ik aandoenlijk.
Dat je FOK! een nietszeggend internetforum noemt zegt al genoeg.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ken je als iemand met een gebrek aan vrienden. Dat je dat compenseert door je gelijk te halen op een nietszeggend internetforum vind ik aandoenlijk.
Klopt. De heroïsche zege aan het eind is dan extra mooi.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Het mooiste is dat Ajax hiermee geen rechtstreekse plaatsing verkrijgt
Jankerdquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. De heroïsche zege aan het eind is dan extra mooi.
Mocht je het laatste woord willen nemen. Meer belachelijk kun je het niet meer maken als zogenaamd onafhankelijke VBL-mod.
Onlogisch juicht nog uit vreugde, als Lothar Mattheus in z'n eigen stront na de schwalbe trapt.
Jouw probleem probleemdrinker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken je als iemand met een gebrek aan humor. Dat je dat compenseert met nietszeggende, uitgekauwde internetplaatjes vind ik aandoenlijk.
U voor jou. Verder heb ik er geen problemen mee. Proost.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jouw probleem probleemdrinker.
Herman Herman Herman tochquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
U voor jou. Verder heb ik er geen problemen mee. Proost.
FF pissen.
Koch voor jou. Burnie.quote:
Zo noemde je transgender moeder me al. Wees eens origineel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kutje Herman, zo zouden ze je moeten noemen.
Ze doen het best goed. Sinds 2006 hebben ze 7x de UEFA Cup gewonnen...quote:Op donderdag 1 juni 2023 06:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |