Ik vind dit eigenlijk ook wel heel erg triestquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:27 schreef Ebinas het volgende:
"t is toch eik best zielig ook als je dit jezelf aan doet
Hoe is het mogelijk
Ja dit doe je niet omdat je trots bent op jezelf, als is het maar een klein beetje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel heel erg triest
Ik zou de oude kleding achter laten en m'n koffer vullen met nieuwquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
Als ze kleding mogen meenemen dan kunnen ze voor iedereen een hele garderobe bestellen want x1 merk je nauwelijks
ik denk dat je dit doet omdat je een heel laag zelfbeeld hebt en/of je wilt verstoppen achter je laag schmink.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dit doe je niet omdat je trots bent op jezelf, als is het maar een klein beetje.
Of zelfverzekerd
Ze wil ook (logischerwijs) niet sporten omdat je dan bepaalde kleding moet dragen waardoor flashbacks naar vroegerquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dit doe je niet omdat je trots bent op jezelf, als is het maar een klein beetje.
Of zelfverzekerd
OJa ook wel eens van gehoord idd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je dit doet omdat je een heel laag zelfbeeld hebt en/of je wilt verstoppen achter je laag schmink.
En meteen dan maar acht horloges om je pols want je weet maar nooit hoe laat dat het isquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou de oude kleding achter laten en m'n koffer vullen met nieuw
Zeg dat nou niehiett, ik heb 'n klokkenticquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En meteen dan maar acht horloges om je pols want je weet maar nooit hoe laat dat het is
daar heeft ze het tijdens die podcast toch iets over verteld? ook dat ze geplaagd werd en zo. Maar op 1 of andere manier vertrouw of geloof ik haar niet. vooral omdat ze zo makkelijk kan liegen. complex kind eigenlijk welquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik denk dat je dit doet omdat je een heel laag zelfbeeld hebt en/of je wilt verstoppen achter je laag schmink.
Relax Rolex manquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiett, ik heb 'n klokkentic
Babette van de week wel over minder poeder en zo gebruiken zodat het iets natuurlijker leekquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:38 schreef Snensie het volgende:
Ja joh teken die afschuwelijke wenkbrauwen nog eens bij Zoë. En niemand die haar de waarheid verteld over haar make-up.
En toch is ze daar flink afgevallen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OJa ook wel eens van gehoord idd.
Triest
Kan ze niet beter naar huis?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Sas is misselijk van de hoofdpijn ze wil het licht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |