Waterproef make-up gaat niet weg met waterquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
en zelfs onder de douche spoelt die make up meuk dus niet weg
Allemaal waterproof, je kan er mee slapen, zwemmen, douchenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Denk dat je er nog een staalborstel op stuk zou kunnen poetsenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Geluk gaf ze aan bij het uitspoelen onder de kraan dat ze toch haar make-up moest doenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft Edding2000 eyeliner etc, die is permanentquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal tot einde van programma zo blijven, zelfs als ze nog met 6 man over blijven denk ik
Beter zou zijn een week zonder al dat plamuur maarjaquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Limbus het volgende:
Krijgt dat gezicht ook weer eens een wasbeurt sinds lange tijd
echt smerig veelquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
van make up ja
kun je zien hoeveel ze er op smeert
Een jaar is nog beterquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter zou zijn een week zonder al dat plamuur maarja
Edding is toch creatieve stiften? Ik heb knutselspul daarvanquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft Edding2000 eyeliner etc, die is permanent
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Limbus het volgende:
Krijgt dat gezicht ook weer eens een wasbeurt sinds lange tijd
niet van nature dan, volgens mij is het ook die zelfbruiner die ze er vande week opsmeerde of weet ik veel wat het was, babs zat nog weg te vegen.quote:
tis echt geen porumquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet van nature dan, volgens mij is het ook die zelfbruiner die ze er vande week opsmeerde of weet ik veel wat het was, babs zat nog weg te vegen.
je gaat door voor 'n doos waterverfquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Edding is toch creatieve stiften? Ik heb knutselspul daarvan
True, kan die even weer ademenquote:
nee, volgens mij is ze los gegaan vanaf het moment dat ze vorig jaar dat beautypakket hadden gekregen. in ieder geval met die nepwimpersquote:
Zo warm is toch niet?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Limbus het volgende:
Hutspot met 26 graden ? is bij mij winterkost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |