Je vroeg in FB om smileys.Daar staan ze.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
FF ik weet even niet welke linkjes?
Ze denkt vast dat dit bij tantra hoortquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:11 schreef Ebinas het volgende:
Mens ga even naar het toilet ofzo en bevrijd jezelf
[ afbeelding ]
eunice vond het niksquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:16 schreef Monique___ het volgende:
eunice`; ze moeten ons een cadeautje sturen, ik heb pas 1x wat gebruikt had ik gekregen met de verjaardag.
mirthe : ik dacht ook al tijd dat ik het niet hoefde maar ik kan niet meer zonder, zonder is niks aan.. sinds 2 a 3 jaar gebruikt ze nu iets.. ze voelt zonder niks meer
ze heeft het liever niet nodig maar sinds ze dat heeft weet ze wat ze kan.. pas op haar 22ste haar eerste orgasme
Ze heeft een trilding... mannen kunnen dat niet nadoen bij haar zegt ze.
Ze baalt ervan
@:engine let je op
Of een wortel (op natuurbasis)quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:15 schreef freaky40 het volgende:
Of je pakt de Satisfier van Zoe Eunice...
Lees je mee JW?quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eunice wil een toy om te masturberen
ja die [b]ouwe lollie[/b] zit thuis
Houd het dan in Feedback aub.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vroeg in FB om smileys.Daar staan ze.
JWquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
Welke vent is er nou zo gek om op Eunice te duiken?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eunice wil een toy om te masturberen
ja die ouwe lollie zit thuis
Denk dat die er best wel zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
Welke vent is er nou zo gek om op Eunice te duiken?
Ja baas,point taken.quote:
Ja, dank je. Via computer lukt het wel, via telefoon niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vroeg in FB om smileys.Daar staan ze.
Janet moet eerst dat hulpstukje nog maken.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:20 schreef Ebinas het volgende:
Nou Erik, zet je over dat maagd-moeten-zijn heen en ga ervoor![]()
De kans van je leven in Een jaar van je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |