Dat is uiteraard gelul, want niemand, niemand, niemand op Gods groene aarde draagt corduroypakken. Flirten met vriendinnetjes van je dochter, dat moet je uiteraard niet doen. Voor anderhalve meier heb je een Thaise hoer voor anderhalf uur (mooi binnenrijm, hè) die je 'kleuren laat zien', zoals ze dat dan zeggen, 'zoals je ze nog nooit hebt gezien.' Laat de kinderen vooral met rust. Voor je veertigste weet niemand een poes of lul te smaken, wel? Niet zo preuts nu, hè?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef Ringo het volgende:
Giph is die buurman van het dure hoekhuis, hobbybrouwer, kunstverzamelaar, die onlangs corduroy pakken is gaan dragen en op feestjes schaamteloos staat te flirten met de vriendinnen van z’n dochter.
Goddank niet zeg. Nee, een jaar of elf geleden, na kort werkzaam te zijn bij de gemeente Den Haag, heb ik bezworen nooit meer op een kantoor te gaan werken. Nu, dat heb ik tot dusver vol weten te houden.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:56 schreef Gellius het volgende:
JAM, je diatribe is mooi, maar iets zegt me dat je een kantoorbaan hebt geaccepteerd.
Mijn laatste betrekking was in het onderwijs, G., alwaar ik wiskundeles verzorgde aan brugpiepers. Dat was leuk werk, moet ik zeggen, maar het vroege opstaan stond me nogal tegen. Sindsdien heb ik alle arbeid afgezworen.quote:
't Is een hele andere wereld, G., een hele andere generatie. Die kinderen van vandaag de dag zijn fascisten tot de laatste man en (zoals je weet, met de Oostenrijkse schilder zelf als wonderlijke uitzondering) hebben fascisten er geen enkel probleem mee om 's ochtends vroeg uit bed te komen. Integendeel, die roepen daarvan allerhande onzin dat het 'goud in de mond' heeft, enzovoorts!quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Gellius het volgende:
Je zou verwachten dat deze weerzin een zekere onderlinge band met de piepers zou smeden. Naar goed, wetten en praktische bezwaren, natuurlijk...
De uitvinder van de jockstrap bedoel je, die Hitchcock?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef Gellius het volgende:
Hemeltje, fascisten. Ik wist van niks. Had Hitchcock daar niet een probaat geneesmiddel tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |