Ik ook! Aftakelen. Zo bleek ik vandaag, volgens de huisarts, opeens een heus syndroom te hebben. Toestanden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:05 schreef Gellius het volgende:
Ik ben dat vijftig al gepasseerd JAM. Het wordt allemaal alleen nog maar erger. Wacht maar.
Tietze?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:50 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ook! Aftakelen. Zo bleek ik vandaag, volgens de huisarts, opeens een heus syndroom te hebben. Toestanden.
Tiens! Hetwelke?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:50 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ook! Aftakelen. Zo bleek ik vandaag, volgens de huisarts, opeens een heus syndroom te hebben. Toestanden.
Ja, daar kan je heel gelukkig en oud mee worden, inderdaad. Desalniettemin, toch vervelend. Liefde, Z.! En gezelligheid!quote:
Mijn lieve zoontje (tenminste, een van de twee) wordt het eind van de maand jarig en die vraagt mij nu daaglijks: 'Pappa, hoeveel dagen is het nog eens dat ik eens jarig ben de hele dag?' Zoet hè. Zoet hè. Daar knapt een mens weer van op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik denk het wel.
Ach vaderlief, toe drink niet meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Mijn lieve zoontje (tenminste, een van de twee) wordt het eind van de maand jarig en die vraagt mij nu daaglijks: 'Pappa, hoeveel dagen is het nog eens dat ik eens jarig ben de hele dag?' Zoet hè. Zoet hè. Daar knapt een mens weer van op.
Een mens hoeft niet beschoken te zijn om zich te kunnen ontroeren hoor. Nee, in tegenstelling..!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach vaderlief, toe drink niet meer.
Ik heb Spinvis eigenlijk al te lang niet gezien, dus dat moet ik ook maar weer ns doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik geloof dat wij a.s. seizoen maar weer (wéér) eens naar Spinvis gaan.
Dwerg kocht de kaartjes, dus ik kan het nu even niet controleren.
Ik associeer het heel erg met middelbareschoolleeslijsten (of nou ja, wat daar nog van over was toen ik daar zat)> Mijn leraar Nederlands vertelde dat Belcampo zijn studentenarts was, en dat hij bij een consult met de medische encyclopedie bij de A begon om alle mogelijke kwalen door te nemen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik ging deze week overigens van ‘heb ik wel eens iets van Belcampo gelezen’ naar ‘ja, ik heb recentelijk nog iets van Belcampo gelezen’. Er bleek aanbod in de leesapp van de bieb.
Goede volzinnen, dat wel. Hij was geen Nescio.
Soms wel verrassend actuele observaties en zienswijzen. Er viel ook wel wat te lachen. En een zekere nostalgische smart over wat voorbij is.
Een verhaal kwam me bekend voor. Mogelijk stond het op mijn leeslijst die ik voor de studie tot het laatst had bewaard en in onmenselijk tempo heb doorgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |