Bedankt voor deze uitgebreide toelichting ookquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou die eerste vond ik echt heel heel smerig.. ik had het geluid aan maar zat te tikken op fok.. hoor een smakkend geluid en zie hem uit zijn neus eten![]()
![]()
en ja.. dat deed hij zo vaak aangezien hij net op was en de neus gereinigdmoest worden, dat ik er een gif van kon maken
![]()
wilde de rest ook laten meegenieten van dit heugelijke moment
en graag gedaan nog![]()
Dacht al dat je dat kon waarderenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide toelichting ook
Maar tegelijk een heel makkelijk target om te lozen want bij een individuele eliminatie krijg je hetzelfde als met Berend namelijk 100% faal. De enige uitweg zou zijn een duel maar zelfs in dat geval mag je haar erg laag inschalen. En maar die grote muil...quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë lult met iedereen mee, probeert zelf buiten schot te blijven door ook de (negatieve) aandacht op anderen te vestigen...... ze rent van hot naar haar (figuurlijk natuurlijk, anders wordt ze moe), praat heel 'interessant' met alle groepjes (doet ze al vanaf het begin) en het lijkt nog steeds of ze het niet in de gaten hebben...(moeilijk te geloven, ze zien haar toch praten, behalve de laatste maand dat ze in het kantoor roddelt)
Wel veiligerquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Het is best logisch dat Bep Zoe kiest ipv Wendy om zichzelf beter over te laten komen op streams
Komt idd een stuk beter over
Wat moet je met zo'n leeghoofd, zwaar van de plamuur als Zoe?quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Het is best logisch dat Bep Zoe kiest ipv Wendy om zichzelf beter over te laten komen op streams
Komt idd een stuk beter over
Hoe worden ze eik in de uitzendingen neergezet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:59 schreef engine het volgende:
[..]
Wel veiligerWendy ligt ineens een beetje buiten de groep terwijl Babbel hard werkt om Zoë veilig te houden. Blijft een spel.
en daarom zorgt Zoë dat ze 'vriendjes' met zoveel mogelijk mensen uit allebei de groepen is (althans dat probeert ze), want er zijn altijd lui zoals Babette die haar als 'kleintje' blijven zien en haar zullen beschermen (hoopt ze)quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar tegelijk een heel makkelijk target om te lozen want bij een individuele eliminatie krijg je hetzelfde als met Berend namelijk 100% faal. De enige uitweg zou zijn een duel maar zelfs in dat geval mag je haar erg laag inschalen. En maar die grote muil...
Nou ja wel wat @engine hierboven tikt wellicht.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n leeghoofd, zwaar van de plamuur als Zoe?
Die kijk ik eigenlijk niet dus dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe worden ze eik in de uitzendingen neergezet.
Zoals wij het zien of anders geknipt en geplakt?
8 ton winnen. Blijft een spel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er veilig is aan Zoe, die lult echt alles door en ook Babet zei toen dat Zoe hun wel eens de kop kon kosten, nou ik hoop hetquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja wel wat @:Engine hierboven tikt wellicht.
Veiliger ivm spel
Oh shipsquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die kijk ik eigenlijk niet dus dat weet ik ook niet.
Babs ziet Zoe als een puppet die ze kan bespelen en uit haar hand eetquote:
Subsidie krijgenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen maar hopen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er veilig is aan Zoe, die lult echt alles door en ook Babet zei toen dat Zoe hun wel eens de kop kon kosten, nou ik hoop het
Ja maar dat is zowie ook, die waait ook mee met iedereen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs ziet Zoe als een puppet die ze kan bespelen en uit haar hand eet
Zoe wil Jeff eruit, dat is toch haar groep? Of bij welke groep hoort Zoe, volgens mij weet ze het zelf niet meerquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen maar hopen.
Maar Bep weet dat WEndy niet zo maar alles klakkeloos meestemt
En dat ze ook niet 100% veilig is bij Wendy (op dit moment in het spel)
Zoe zal haar nu nooit eruit stemmen
En wellicht ook niet tegen haar groep stemmen
Bij alle groepenquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe wil Jeff eruit, dat is toch haar groep? Of bij welke groep hoort Zoe, volgens mij weet ze het zelf niet meer
Denk idd dat ze zelf niet meer weet waar ze bij hoort.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe wil Jeff eruit, dat is toch haar groep? Of bij welke groep hoort Zoe, volgens mij weet ze het zelf niet meer
Zoe doet eigenlijk maar wat terwijl Babs heel geraffineerd isquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar dat is zowie ook, die waait ook mee met iedereen.
Klopt dat is wel het hele grote verschil.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe doet eigenlijk maar wat terwijl Babs heel geraffineerd is
quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:11 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey geeft Moraima nog even een laatste peptalk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |