Die stretch stof houdt ook een hoop vet bij elkaar dus niets is wat het lijkt...quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Morri lijkt toch nog wel steeds af te vallen.
Mwah denk het echt toch wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die stretch stof houdt ook een hoop vet bij elkaar dus niets is wat het lijkt...
In deze kleding wel, maar toen ik haar gisteren zag leek ze juist weer dikker te zijn gewordenquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Morri lijkt toch nog wel steeds af te vallen.
Ze doet wel lekker mee met dat dansen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In deze kleding wel, maar toen ik haar gisteren zag leek ze juist weer dikker te zijn geworden
Ik vind het altijd leuk om te zien als ze zo buiten met elkaar bezig zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet wel lekker mee met dat dansen.
Verbrand ook wel lekker.
Doen we trouwens allemaal wel mee![]()
Ik heb nog niemand in de keuken gezien die zich aan de HACCP regels houdt, de één likt aan zijn vingers, de anders staat met ontbloot bovenlijf eten te maken, de ander proeft van de lepel waarmee ze roeren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Daarna met je afgelikte vingers even door de dressing om te proeven of ie goed op smaak is
Bijzondere combi jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Serieus, Franse uiensoep met soepballen en vermicelli? Die is gek![]()
Zou je van wortelen dan toch dik worden.. of was ze niet aan de pil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Dat is niet creatief, dat is smerig en geen Franse Uiensoep. Noem het dan soep met uien en ballenquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou je van wortelen dan toch dik worden.. of was ze niet aan de pil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens janet neemt ze ook van de Shakes
Jeff vroeg zich af of ze dat dan wel mag hebbenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ze eet wat ze wil eten en als ze er geen zin in heeft, mag ze het niet hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeff vroeg zich af of ze dat dan wel mag hebben
Ik zag vanmorgen Bern ook al zo'n shake makenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeff vroeg zich af of ze dat dan wel mag hebben
Af en toe lijkt het daar wel op jaquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze eet wat ze wil eten en als ze er geen zin in heeft, mag ze het niet hebben.
Er zitten uien in dus uiensoep, niet zo heel raar, Janet denkt tenminste een beetje out of the (uien)boxquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is niet creatief, dat is smerig en geen Franse Uiensoep. Noem het dan soep met uien en ballen
Larvenquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:03 schreef Deisyy het volgende:
Erik is kwijt?
Oh nee, toch gevonden. Er is mail voor Erik, over de wormpjes.
Chloor shockquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Het zijn eitjes van muggen en worden met een zwaar cluster van chloor gedood.
Maar water hoeft niet weg, niet schadelijk
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Larven
Muggen larven
Ze maken daar drama om niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |