quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die gaf haar een complimentje toen Janet voor de 2de keer die tijgerjurk opnieuw verbouwde. Het stond haar énig! Maar dat was volgens mij sarcastisch bedoeld.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weer wat anders dan "kutten met kurk"
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 31 mei 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, vind dat die Zoe en Bep slecht over haar praten maar lollig doen als ze bij haar zijn. Misselijke pubertjes vind ik het en kwetsend voor Wendy, dat gun ik haar niet.
Tijd voor iets anders want regie die heel de tijd Janet laat zien in dit pakje vind ik niet zo fijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Circuit training gaat zo beginnen.
Marciano doet vast een soundcheck in de microfroon: "Yo! yo yo yo YO! yo yo! yo! YO! Yo hey, waarom die die mic het niet? YO! yo!"
Ga je naar 2, heb je Zoe voor de spiegelquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijd voor iets anders want regie die heel de tijd Janet laat zien in dit pakje vind ik niet zo fijn.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga je naar 2, heb je Zoe voor de spiegel
Heb een vriendin gehad die een zus van Janet zou kunnen zijn. Smoezelig en voor elk probleem een oplossing vinden op haar eigen fantasievolle manier. Allemaal erg amateuristisch en tijdelijk. Moet er vaak wel om lachen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijd voor iets anders want regie die heel de tijd Janet laat zien in dit pakje vind ik niet zo fijn.
Alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga je naar 2, heb je Zoe voor de spiegel
lekker thuis😉quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:06 schreef Varen het volgende:
Bern en Sasha praten nu over hoe de laatste weken zal gaan
En wat moetwn de vrouwen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hier gelukkig nog niet maar hij deed het laten lijken of hij zelf in de jungle was geweest iig en dat heeft moeten doen. Tijdens zijn diensttijd.
En ik ken die vis ja, ga niet klikken, beest heeft ook haakjes waarmee ze zich vastzetten in je piemel of blaas.
Wie stabt Bern in de back dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:32 schreef Judiwi het volgende:
Echte backstabbers. Sasha en Bern. Zo laffe figuren. Durven niets, alleen op achterbakse wijze.
Grijze muizen. Hoop niet dat 1 van hun wint. Zou echt een blamage zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |