gehaktballen in uiensoep? gatverdamme dat hoort nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:13 schreef Ebinas het volgende:
Gehaktballetjes zijn voor een uiensoepje voor tussen de middag
Dat zijn soep balletjes ...(die ze bakt)quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Even verstand op nul hoe ze tot stand zijn gekomen.
Wel lekker gebraden gehaktballetjes![]()
[ afbeelding ]
Ok dan haal ik ze er weer uitquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gehaktballen in uiensoep? gatverdamme dat hoort niet![]()
Maar die zijn toch ook van gehakt?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zijn soep balletjes ...(die ze bakt)
Eens, half om half gehakt zeker.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zien de gehaktballen van Janet er altijd smakeloos uit, net als zij zelf trouwens
Sowieso hoef ik geen soep van Netje waar ze met d'r jatten aan heeft gezeten, al isquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gehaktballen in uiensoep? gatverdamme dat hoort niet![]()
Op 1 zijn ze al wormen in een boek aan het zoekenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sowieso hoef ik geen soep van Netje waar ze met d'r jatten aan heeft gezeten, al is
100x de kook er over geweest. Krijg iedere keer beeld van tarrels die ze uit haar naat vist
en dan verder gaat met het eten
Laatste zinnetje is niet van mij he en ja ja hij is speciaal maar iedereen heeft wel wat en je hebt meer aan een spiegel dan een aai over je bolletje. Dat geldt uiteraard voor meer bewoners daar.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij Janet weet je het maar nooit waar ze van gemaakt zijn.😉
Als je je er maar bewust van bent, dan vind ik het prima.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja weet ik .. zal het niet meer doen ( denk ik)
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mssn groeien die rode wormen wel in de bilnaad als je niet vaak doucht![]()
Aanname
Dat bedoel ik ook te zeggen. Het is niet zo omdat het Erik is hij moet worden ontzien.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laatste zinnetje is niet van mij he en ja ja hij is speciaal maar iedereen heeft wel wat en je hebt meer aan een spiegel dan een aai over je bolletje. Dat geldt uiteraard voor meer bewoners daar.
oh dat heb ik gemist, is maar beter ook, hoef niet alles te wetenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toen isaac net vertelde dat ze in de jungle een condoom om moeten als ze door water gaan, erg verstandig maar zie dat dan voor me dat al die mannen eerst dat staan te doen en dan door het water moeten.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je je er maar bewust van bent, dan vind ik het prima.Van fouten leer je.
Ah gelukkig maar en dacht dat al wel hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook te zeggen. Het is niet zo omdat het Erik is hij moet worden ontzien.
Dat vond ik toch weer leerzaam, weet inderdaad van die rare vissen die via piemels omhoog zwemmen en weet nu dus hoe het leger dat tegenwoordig dan oplost als die mannen dus zulke dingen moeten doen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist, is maar beter ook, hoef niet alles te weten
Zit die kwast misschien vastgegroeid aan die klauwen van d´r?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Klantenwerving? Druk druk druk druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |