Nee iedereenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoor mensen zeggen op wie ze gaan stemmen voor manager, maar alleen de ex- managers mogen toch stemmen of is er wat veranderd
klopt idd, dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee iedereen
Er zijn 2 aanmeldingen hè
Das alleen bij 1 kandidaat, dan moeten ze allemaal die nog niet geweest zijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoor mensen zeggen op wie ze gaan stemmen voor manager, maar alleen de ex- managers mogen toch stemmen of is er wat veranderd
Kan niet Erik doet nooit iets fout.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft dus verzaakt met de chloortabletten
Hij dacht dat ze er niet meer waren
3 toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt idd, dat is dan wel weer jammer
Ja ook al zoietsquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:06 schreef Ebinas het volgende:
Gloeiendhete koekenpan zo onder de koude kraan
Ligt eraan als je alleen maar wilt roddelen is het ook de beste plekquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:06 schreef spapaars het volgende:
Het enigste voordeel van manager zijn is onschendbaarheid, voor de rest zou je het niet moeten willen met al dat gezeik, en uren boven zitten.
Niemand zit zoveel boven als zoequote:Op woensdag 31 mei 2023 11:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt eraan als je alleen maar wilt roddelen is het ook de beste plek
Wat ik ook niet begreep is dat ze hem eerst heet liet worden met boter, toen begon schoon te krabben en daarna onder het koude water.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand zit zoveel boven als zoe
Misschien dat Maddy er in de buurt komt
Maar zoe spant de kroon
En dat heeft alles met haar zelf te maken
Nou dat doen ze overal wel, daar heb je geen aparte ruimte voor nodig.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt eraan als je alleen maar wilt roddelen is het ook de beste plek
Daar gaat het toch iets gemakkelijk met de deur dichtquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat doen ze overal wel, daar heb je geen aparte ruimte voor nodig.
En boodschappen intikkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar gaat het toch iets gemakkelijk met de deur dicht
Ja klik net het gifje weg. Dacht laat maar.quote:
Klok klepel verhaal bij Janet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat ik ook niet begreep is dat ze hem eerst heet liet worden met boter, toen begon schoon te krabben en daarna onder het koude water.
Had ze een vieze pan ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |