quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb twee handen, afwasmiddel, afwasborstel en een theedoek.
Deze vrouwquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef Ama het volgende:
Pannen doe ik met de hand zegt ie dan...gaaaaasstttt 🤣🤣quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zat er hier 1 in de woning toen ik 'm kocht en nu wel zeer tevreden mee.
Pannen doe ik nog gewoon met een borstel en wat afwasmiddel maar de rest gaat de vaatwasser in.
Oke oke. Maar in Groningen hebben we Friezen. En die spreken niet met de zachte G. Limburgers daarentegen wel. Maar die hebben wel LHBTI mensen. Oegandezen vinden dat niks. Die komen ook niet naar Limburg want hebben geen geld. Zijn arm. Wel hebben ze armen. Dus zullen daar afwassen met de hand. Want geen vaatwasser. Maar die staan niet alleen. Jij wel. Ik als Groninger niet. En heb een vaatwasser. En hoor bij de LHBTI populatie. Friezen heb ik niks mee. Net als Limburgse Geetjes en Oegandezen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef sturmpie het volgende:
heb geen vaatwasser, ben alleen
in Groningen wonen de meeste alleenstaanden
Oeganda is anti-lgbt en heeft geen last van ISIS
ik denk als ik in Oeganda zou wonen zou ik echt wel vriendin hebbenquote:
Maar wel Gronings.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:19 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik denk als ik in Oeganda zou wonen zou ik echt wel vriendin hebben
hier is iedereen lgbt en ik pas er niet tussen, ik kan me niet aanpassen aan de lgbt-vrijheid oid dus ben ik vrijgezel als hetero die niks snapt van lgbt
ja omdat ik alleen ben snap ik Gronings volkomenquote:
Wil je mij hier niet meer quoten?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij heeft @:Coco geen vaatwasser.
Ik wel natuurlijk, ik heb een ongekende teringhekel aan afwassen. Met stip op 1.
Nee hier ook niet, is wel gezellig zo samen met de vrouw.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:08 schreef Paul het volgende:
Ikke niet en het lijkt wel dat tegenwoordig iedereen een vaatwasser heeft
Heb jij er ook geen?
Natuurlijk heb jij geen vaatwasser. Alsof jouw mama je een vaatwasser op je zolderkamer gaat laten plaatsenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:08 schreef Paul het volgende:
Ikke niet en het lijkt wel dat tegenwoordig iedereen een vaatwasser heeft
Heb jij er ook geen?
You marry me?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef Ama het volgende:
HOU OP MET DAT PESTGEDRAGquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:55 schreef SwJ het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij geen vaatwasser. Alsof jouw mama je een vaatwasser op je zolderkamer gaat laten plaatsen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:31 schreef mschol het volgende:
hier heb ik er 1, draait hooguit eens per week, eerder eens per 2 weken
Ik heb wel een afwasborstel, maar zou niet weten wat je met afwasmiddel of een theedoek moet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef Ama het volgende:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Geen vaatwasser sjors. Geen vaatwasser.
Ik spaar de vaat op in de vaatwasser en zet hem pas aan als hij nagenoeg vol is, dat spaart water en energie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:16 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Pannen doe ik met de hand zegt ie dan...gaaaaasstttt 🤣🤣
O maar een droger heb ik dan weer wél, alles wat er in mag gaat er ook in. Zomer en winter.quote:
Ik doe het exact op dezelfde manier. Alleen de pannen doe ik met de handquote:Op woensdag 31 mei 2023 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik spaar de vaat op in de vaatwasser en zet hem pas aan als hij nagenoeg vol is, dat spaart water en energie.
Heb ook ruim voldoende servies om dat te kunnen doen.
Maar dan is er vaak geen ruimte meer voor meerdere pannen, dus die doe ik dan op de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |