Ik mag niet vaststellen dat ik dit soort vrouwen tegenwoordig vaker tegenkom?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:15 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat dat eerder te maken heeft met je sociale milieu dan "dat zie je tegenwoordig steeds vaker".
Tuurlijk wel?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik mag niet vaststellen dat ik dit soort vrouwen tegenwoordig vaker tegenkom?
Je zegt net dat je met ze hebt gedate enzo? Of heb je ze allemaal van tinder?quote:Deze vrouwen héb ik niet ontmoet binnen mijn sociale milieu.
Dat zeg ik. Sociaal milieu. Dat is niet gemeen bedoelt verder hoor.quote:Het zijn ook verhalen van anderen.
Wie valt over wat?quote:Dat je hierover valt zeg.
Nou precies dit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:51 schreef Bloem75 het volgende:
Ik noem dat soort vrouwen gewoon kindvrouwtjes. Onzekere, kinderlijke types die vaak te beschermend zijn opgevoed. Om die reden vallen ze vaak op een wat dominantere man.
Ik heb eigenlijk alleen maar medelijden met dat soort vrouwtjes omdat ze nooit leren om voor zichzelf op te komen of om een eigen mening te hebben. Ook zijn ze vaak erg conservatief in hun ideeën over mannen en vrouwenrollen. Ze zijn vaak ook niet bijster intelligent. Kortom, als man zijnde heb je geen kind meer nodig want dat is je vrouw al.
Maar goed, dit is puur mijn mening en ik heb maar twee kindvrouwtjes gekend.
Echt geen zin in deze discussie, sorry.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel?
[..]
Je zegt net dat je met ze hebt gedate enzo? Of heb je ze allemaal van tinder?
[..]
Dat zeg ik. Sociaal milieu. Dat is niet gemeen bedoelt verder hoor.
[..]
Wie valt over wat?
Maar als antwoord op je vraag: Nee, valt me niet op. Ik ken ze ook niet.
Met welke periode wil je deze vergelijking trekken trouwens, dat ze er tegenwoordig meer zijn dan vroeger? Ik denk dat in de middeleeuwen bijvoorbeeld dit fenomeen nog een stuk vaker voorkwam.
Hoe oud is je partner en hoe oud ben jij?quote:
Zie de aanvulling.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:36 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoe oud is je partner en hoe oud ben jij?
Haha, ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Echt geen zin in deze discussie, sorry.
Dat ja. Het ligt toch echt gewoon aan je omgeving en dus je sociale kringen, TS. Het zal geen trend van 'tegenwoordig' zijn iig.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet herkenbaar. Nooit tegengekomen.
Ken wel mensen met een oudere partner (ook met een jongere partner). Maar het gedrag wat jij benoemt herken ik bij geen van hen. Dat zijn gewoon volwaardige partners (gelijken in de relatie).
Als je bij alle vakken net zo slecht hebt opgelet als bij biologie snap ik wel dat je in deze sociale klasse blijft hangen..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je voelt toch seksuele aantrekkingskracht en die vind je niet bij mannen in een leeftijdscategorie waarin ze niet eens meer vruchtbaar zijn.
Waarom zou je je juist NIET schuldig hoeven voelen als je zwaar beschadigde vrouwen gebruikt/misbruikt?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef eudaemonia het volgende:
Waar vind ik die vrouwen? Het liefst 10 jaar jonger en met genoeg emotionele schade zodat je er zelf niet schuldig om heft te voelen om ze te gebruiken.
(wat maak ik mezelf ook wijs, alsof ik een vaderfiguur kan spelen)
Mama dan toch.. En ja:quote:
Je noemt de leeftijd van die vrouwen niet, dus ‘hoe kan je vallen op boven de 40’ mist dan context.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou precies dit.
Ze zoeken geen partner die gelijk aan ze is of iets mee kunnen opbouwen.
Nee ze zoeken een vader-figuur die ze kan opvoeden en voor ze kan zorgen.
Een van die vrouwen waar ik aan refereer in mijn eigen ervaring, valt op mannen die boven de 40 zijn.
Maar dat is toch, met alle respect, niet orde? Hoe kun je vallen op boven de 40? Je voelt toch seksuele aantrekkingskracht en die vind je niet bij mannen in een leeftijdscategorie waarin ze niet eens meer vruchtbaar zijn.
Julio Eglesias ( wereld beroemde ariest uit 80ies ) had op zijn 50e een vriendin van 17 "gescoord" , in dat geval is het gewoon zo : De man is nog knap , lijd nog een heel wervelend leven op zijn 50e dus dan gaat de jonge vrouw zich ws niet vervelen? Daarnaast heb je dan weer vaak verhalen over de 50 jarige man die gewoon erg manipulatief is en het meisje van 17 gewoon te naief? Het kan sneeuwen en het kan dooien?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je noemt de leeftijd van die vrouwen niet, dus ‘hoe kan je vallen op boven de 40’ mist dan context.
Plus: mannen zijn nog héél lang vruchtbaar. 40 is niks.
Doe gerust je verhaal, maar quote mij niet. Bedankt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:58 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Julio Eglesias ( wereld beroemde ariest uit 80ies ) had op zijn 50e een vriendin van 17 "gescoord" , in dat geval is het gewoon zo : De man is nog knap , lijd nog een heel wervelend leven op zijn 50e dus dan gaat de jonge vrouw zich ws niet vervelen? Daarnaast heb je dan weer vaak verhalen over de 50 jarige man die gewoon erg manipulatief is en het meisje van 17 gewoon te naief? Het kan sneeuwen en het kan dooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |