Nou...quote:
Die hebben heel wat meer empathie en fatsoen dan Zoe en plamuren zich niet zo onder. Belediging voor die mensen. Ze is een blobvisquote:
Ze meten tot 18 uur maakt niet uit hoelang iemand heeft gezeten als het alarm maar niet afgaatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:56 schreef schizolientje het volgende:
ik viel in t gesprek maar is de klok nou verzet als grapje, roddelt Zoe dat nu door?? Nu hopen dat de challenge afgekeurd wordt En wat zijn ze aan het knagen?
Ja, dat is zo. Maar zou ze nu helemaal niets doorhebben? Ik hoop nu stiekem dat wendy wel iets zegt over de steun van babs. Laat het dan maar helemaalescaleren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:56 schreef espri het volgende:
[..]
Helaas ziet en hoort Wendy niet wat wij wel horen.
Wendy wil de lieve vrede, dat zie je in alles.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar zou ze nu helemaal niets doorhebben? Ik hoop nu stiekem dat wendy wel iets zegt over de steun van babs. Laat het dan maar helemaalescaleren.
mssn denkt Wendy, je doet maar over Babet, het zegt meer over Babet dan over dan over Wendyquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:59 schreef espri het volgende:
[..]
Wendy wil de lieve vrede, dat zie je in alles.
Bab is vals en Wendy een lieverd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn denkt Wendy, je doet maar over Babet, het zegt meer over Babet dan over dan over Wendy
Opmerking van het jaar en oh zo waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:04 schreef Charmian het volgende:
Zoe vindt zichzelf op een gremlin lijken....mja
Dat heeft ze dan goed gezienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:04 schreef Charmian het volgende:
Eindelijk d spiegel schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:04 schreef Charmian het volgende:
Geweldig! Ik heb me echt slap gelachen om je opmerking en ja ze doet echt niks anders dan plamuren, meer kan ze ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die hebben heel wat meer empathie en fatsoen dan Zoe en plamuren zich niet zo onder. Belediging voor die mensen. Ze is een blobvis
Dat Babette niet snapt dat er over praten het een groot ding wordt waar iedereen dan over gaat praten en Wendy wil dat niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:07 schreef juul. het volgende:
Bep tegen Zoë dat ze het vertrouwen in Wendy kwijt is geraakt omdat ze niet verteld heeft dat ze met Jappie heeft geslapen, wat een lulkoek
Wat een rare reden hequote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:07 schreef juul. het volgende:
Bep tegen Zoë dat ze het vertrouwen in Wendy kwijt is geraakt omdat ze niet verteld heeft dat ze met Jappie heeft geslapen, wat een lulkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |