Heb ik gereden en ik vond het verschrikkelijk.quote:
Jawel, maar die zet je standaard in P als je de sleutel eruit haalt. Bij sommigen moet dat zelfs. Dan staat ie eigenlijk al op een soort handrem.quote:
Insert random "je moeder"-opmerking.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heb ik gereden en ik vond het verschrikkelijk.
Ja, maar ook dat zou je kunnen vergeten. Hoewel er in die van mij dat wel zo'n irritant piepje afgaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, maar die zet je standaard in P als je de sleutel eruit haalt. Bij sommigen moet dat zelfs. Dan staat ie eigenlijk al op een soort handrem.
Mijn bazenauto geeft het contactslot niet vrij als de keuzenhendel van de automaat niet in "P" staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, maar ook dat zou je kunnen vergeten. Hoewel er in die van mij dat wel zo'n irritant piepje afgaat.
Het is toch wel lekker, juist? Hoe minder handelingen, hoe beter, moet gewoon van a naar b, zonder brokken. Beetje sportief rijden is in Nederland toch niet haalbaar, met die dichtgeslibte wegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb ik gereden en ik vond het verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Überhaupt Chinese rotzooi in huis hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
AmerikaanseChineze subsidierommel rijden..
TS heeft gewoon een of andere afgetrapte kut auto uit 2002 ofzoquote:
Niet elke dag een gezinsportie Babi Panggang van Chin. Ind. Spec. Rest. De Lange Muur klappen.quote:
Niet je eigen gezinsportie Babi Panggang maken en klappen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet elke dag een gezinsportie Babi Panggang van Chin. Ind. Spec. Rest. De Lange Muur klappen.
Niet elke dag in de voortuin Schultenbräu klappen op een plastic witte stoel en kut roepen naar de buurvrouw.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:45 schreef HSG het volgende:
Niet je eigen gezinsportie Babi Panggang maken en klappen.
Niet je eigen kwaliteitsbier brouwen, in de voortuin klappen en je lekkere slanke buurvrouw met cup 70F elke dag ballen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet elke dag in de voortuin Schultenbräu klappen op een plastic witte stoel en kut roepen naar de buurvrouw..
@:Geerd
Ik kon er niet aan wennen. Net of ik veel minder controle heb over de auto.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is toch wel lekker, juist? Hoe minder handelingen, hoe beter, moet gewoon van a naar b, zonder brokken. Beetje sportief rijden is in Nederland toch niet haalbaar, met die dichtgeslibte wegen.
Leuk tot het weer eens hard vriestquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:43 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
TS heeft gewoon een of andere afgetrapte kut auto uit 2002 ofzo
Elektronische handrem
Motor uit, handrem er automatisch op, motor starten, wegrijden, de handrem gaat er vanzelf weer af
Oh daar heb ik ook in meegereden, keieng met die autopiloot, Ik vertrouw die autopiloot voor geen meter.quote:
Je vois ce que tu veux dire. Que ferez-vous si le système se détraque ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook in meegereden, keieng met die autopiloot, Ik vertrouw die autopiloot voor geen meter.
"Never trust the autopilot"![]()
![]()
![]()
Perdon, pero yo no habla Espagnol.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Je vois ce que tu veux dire. Que ferez-vous si le système se détraque ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |