Is wel zo, je kan wat zeggen over de fase erna, maar de fluwelen revolutie was hoognodig en was zonder Cruijff niet tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha ja want Cruijff heeft in 2010 de club gered.Dit nog steeds geloven.
Toen over Cruijff: "Er was wat kanker geconstateerd."quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Vd Sar heeft over het algemeen goed werk geleverd, al was het communicatief op bepaalde aspecten echt wel onder de maat, bijvoorbeeld de situatie rond Nouri en de kwestie rond de dickpic van Overmars.
Benieuwd wie z'n opvolger gaat worden.
Nee voor de camera's was het echt heel matigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toen over Cruijff: "Er was wat kanker geconstateerd."
En die persconferentie na het ontslag van Schreuder...
Prima kerel wel verder, maar natuurlijk niet echt een geschikt uithangbord.
Kappen met die shitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee voor de camera's was het echt heel matig
Precies dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Vd Sar heeft over het algemeen goed werk geleverd, al was het communicatief op bepaalde aspecten echt wel onder de maat, bijvoorbeeld de situatie rond Nouri en de kwestie rond de dickpic van Overmars.
wat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Maar is hij ook harvard niveau? Misschien kan jij hierover wat duiding geven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je Jordi Cruijff voorzitter/algemeen directeur van de club moet maken.
sympathiek gast
komt wel uit zijn woorden in tegenstelling tot van der Sar
Je hebt gelijk opkanjeren nuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat dan?
wat voor goed werk?
de club is leeggelopen onder van der sar
alles werd verdoezelt onder zijn leiding omdat je sportief nog aardig meedeed
maar ondertussen kon overmars zijn piemel aan iedereen laten zien
ez spelers werden de club uitgejaagd
hij heeft geen fuk voor ajax betekent behalve dat hij zijn zakken lekker gevuld heeft
Dan spuit ik alles eronder al is dat vooral een gevoelsdingetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Scorpie het volgende:
Cruijff/Mislintat/Bosz dan maar als drie-eenheid?
Waar komt het vertrouwen in Cruijf en Bosz vandaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan spuit ik alles eronder al is dat vooral een gevoelsdingetjeBosz ben ik sowieso fan van, eerste indrukken van Mislintat zijn erg goed en ik denk dat Cruijff ook goed past al heeft hij vooral andere functies gehad natuurlijk
Waarom Cruijff? Wat heeft Jordi precies laten zien als AD?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Scorpie het volgende:
Cruijff/Mislintat/Bosz dan maar als drie-eenheid?
Of Mislintat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar komt het vertrouwen in Cruijf en Bosz vandaan?
En Van der Sar? Jordi heeft meer bestuurlijke ervaring dan Sar toen hij begon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom Cruijff? Wat heeft Jordi precies laten zien als AD?
De club is ook wel weer wat verder dan toen hij begon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En Van der Sar? Jordi heeft meer bestuurlijke ervaring dan Sar toen hij begon.
Leg uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De club is ook wel weer wat verder dan toen hij begon.
Je zit alleen al op een begroting die veel hoger is dan toen hij begon, hij laat het een stuk beter achter.quote:
Ja dat is een goed argumentquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zit alleen al op een begroting die veel hoger is dan toen hij begon, hij laat het een stuk beter achter.
Weer een twitterbron zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
Onder het mom van "erger dan dit kan haast niet?" Bosz hadden ze in de winter al kunnen halen, maar blijkbaar was men te koppig om daar aan te denken. Van wat ik van Mislintat bij Stuttgart heb gezien was ik niet heel erg onder de indruk, maar ook daar was het eigenlijk een paar jaar chaos. Tim Walter al na een half jaar eruit, Materazzo promoveerde wel, maar nadat Kaleziç werd verkocht konden ze geen goalgetter vinden en ging het alsnog mis. Materazzo eruit, Wimmer tussenpaus, Labbadia tussenpaus en intussen was Mislintat ook wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |