wel heel toevallig dat dit juist gebeurde in hun schiftquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Het stond echt ff op zwart las ik in de vorige cos en zag plaatje er van.
kan die bep aub haar bek eens houdenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:12 schreef humpty het volgende:
Het eerste groepje is eerder gestopt volgens Babette
Bern vond het te lang 5 uur
Aaah Bern is de schuldige!! ( en Jeff krijgt de schuld)😉quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:12 schreef humpty het volgende:
Het eerste groepje is eerder gestopt volgens Babette
Bern vond het te lang 5 uur
3 uur en Jasper zit alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:49 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy heeft in de keuken de klok een uur vooruit gezet!!!!
Er klopt dus al vanaf groep 1 niet meerquote:
tuurlijk vingerwijzen is bep een ster inquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Aaah Bern is de schuldige!! ( en Jeff krijgt de schuld)😉
De hele groep is gestopt niet alleen Bern of niet alleen Jeffquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk vingerwijzen is bep een ster in
Van mij mag ze der mond ook wel houden hoor, die is mij te veel aan het woord.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wees blij dat ze praat, de vorige shift was meer iets voor jou ?![]()
Jaaaaa, dit gaat nog een staartje krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:17 schreef humpty het volgende:
Begrijp nu dat er twee groepen 5 uur moesten en 1 groep 4 uur of zo
Ze hebben in ieder geval iets waar ze de hele dag over kunnen zeuren
Je zal haar nog missen als ze weg is, en alleen die saaie lui blijven overquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze der mond ook wel houden hoor, die is mij te veel aan het woord.
Misschien dat die saaie lui saai zijn omdat ze de kans niet krijgen om te shinen omdat ze overruled worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je zal haar nog missen als ze weg is, en alleen die saaie lui blijven over
die zijn zo gezellig jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien dat die saaie lui saai zijn omdat ze de kans niet krijgen om te shinen omdat ze overruled worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |