Ze zijn aan elkaar gewaagd. Beide zijn eigenheimers die op een belerend toontje praten om eigen gelijk af te dwingen.quote:
Ik vind Erik anders heel normaal reageren op al die vragen van die heksquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn aan elkaar gewaagd. Beide zijn eigenheimers die op een belerend toontje praten om eigen gelijk af te dwingen.
Ik vind hem defensief reageren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Erik anders heel normaal reageren op al die vragen van die heks
Ja dan zou de laatste groep dus langer moeten, ze mogen nl allemaal maar 1x aan de knop.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees de cos terug en begrijp dat Isaac, Zoe en Jeffrey een uur eerder zijn gestopt.
ipv de volgende groep om half 4 wakker te maken deden ze dat nu om 2.45 uur zogenaamd omdat ze stuk waren.
Ze vonden zichzelf heel grappig. Gierend van de lach naar bed.
Volgens schema moeten Erik, Jasper en Eunice tot 9 uur maar omdat ze een uur eerder zijn begonnen tot 8 uur.
Dat betekent dat de volgende groep dus ook een uur eerder moet.
Het hele schema naar de klote want de laatste groep moet dan een uur langer.???
Ik ben in de war nu.
Best wel lullig want nu moet de laatste groep een uur langer. Of hebben ze wel de volle uren gedraaid en toen de klok een uur vooruit gezet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vraag me af of de volgende ploeg weet dat ze een uur eerder moeten.
Die lagen te slapen toen J, I en Z hun grap uithaalden. (E,J en E een uur vroeger wakker maken.)
Mocht iemand van de volgende groep het vertikken om een uur eerder te beginnen laat Jasper de knop los.
Denk ik.
Hoop ik.
![]()
Ze hebben geen leider die de boel verbindt. En in deze groep zitten niet echt volgers.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:30 schreef Charmian het volgende:
Grappig, deze 3 mensen zouden in 1 kamp moeten zitten als ik het mag geloven wat ik hier regelmatig lees. Ze hebben elkaar echt niets te vertellen, maken ook geen lol met stomme grapjes of zo. Ik snap wel waarom dit kamp niet zo goed draait.
ik vind dit alles behalve grappig , moesten bij hun eens doenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Best wel lullig want nu moet de laatste groep een uur langer. Of hebben ze wel de volle uren gedraaid en toen de klok een uur vooruit gezet.
Ik snap hier niet zo goed de humor van eigenlijk
sas soms welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die staan ook nooit vroeg op.
Dat wordt nog wat....
Maar ik ben er niet uit of ze echt een uur eerder gestopt zijn, of dat ze doen dat ze een uur langer gespeeld hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik vind dit alles behalve grappig , moesten bij hun eens doen
goede morgen
Ik las inderdaad iets van dat Wendy de klok in de keuken had terug gezet maar snap niet hoe dat zit ic met een uur eerder stoppen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet uit of ze echt een uur eerder gestopt zijn, of dat ze doen dat ze een uur langer gespeeld hebben.
Jasper leest een boek en Eunice en Erik babbelen een beetje
Jasper heeft het idee dat hij al 10 bladzijde aan het lezen is maar niets onthoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |