Ik kom ook bij jou wonen okequote:Op donderdag 15 mei 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op zich kan je groenten en fruit beter niet teveel versneden geven omdat het dan langer vers blijft, minder uitdroogt en er minder rommel van komt (minder gesleep met het eten).
Maar zo af en toe is het wel leuk om een "muizensalade" aan te bieden.
In dit geval komkommer, blauwe bes en trostomaatjes.
Vooral nu het wat warmer is wel een echte traktatie.
[ afbeelding ]
Super lief en mooie muisjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
En omdat de foto's missen, hier wat bij elkaar gescharreld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muizen kunnen tot 5 jaar oud worden lees ik zo her en der, al zal dat wel maximaal zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:58 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Super lief en mooie muisjes
Maar hoe kan het dat ze nog leven als dit topic 2 jaar oud is?
Ik had vroeger kleurmuizen en de paar die de anderhalf jaar haalde kwa leeftijd zagen er echt slecht uit. Volgens mij worden muizen maar maximaal anderhalf jaar toch?
Ook beter dan ik, denk ik soms wel eensquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:45 schreef sigme het volgende:
Jouw muizen eten beter voer dan veel mensen
Prima, ik heb niet zoveel ruimte nodigquote:Op donderdag 15 mei 2025 14:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ruimte zat, moet ik alleen even een groter terrarium regelen.
Nog niet, helaasquote:
Dan duim ik dat de muisjes dat gewoon alle negen bij leven en welzijn mogen meemakenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet, helaas
Bouwbedrijf heeft pas eind dit jaar tijd, dus moet nog even geduld hebben.
Keuken / badkamer komen wel "al" na de bouwvak dus dat is wel te overzien.
Ze leven hun leven, slapen, wat foerageren, wat rennen, hooi slepen.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan duim ik dat de muisjes dat gewoon alle negen bij leven en welzijn mogen meemaken. Wat een avontuurlijk leven na hun onfortuinlijke start.
Misschien een hele domme vraag, maar geef je ze ook water om te drinken of om in te badderen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op zich kan je groenten en fruit beter niet teveel versneden geven omdat het dan langer vers blijft, minder uitdroogt en er minder rommel van komt (minder gesleep met het eten).
Maar zo af en toe is het wel leuk om een "muizensalade" aan te bieden.
In dit geval komkommer, blauwe bes en trostomaatjes.
Vooral nu het wat warmer is wel een echte traktatie.
[ afbeelding ]
Uiteraard! Wij zijn de zingevers aan onnozelheden, maar laten we dat dan volop doenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze leven hun leven, slapen, wat foerageren, wat rennen, hooi slepen.
Het zal ze een zorg zijn waar hun huis staat
Ze hebben een bakje drinkwater dat ik 1 tot 2x per dag ververs.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag, maar geef je ze ook water om te drinken of om in te badderen?
Wat een levenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze leven hun leven, slapen, wat foerageren, wat rennen, hooi slepen.
Het zal ze een zorg zijn waar hun huis staat
Zeker!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:36 schreef sigme het volgende:
Mooie stevige muis hoor
Jouw negen binnenmuisjes nog steeds going strong?
RIPquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Helaas enkele dagen voordat ze 2,5 zouden worden is 1 van de "obesitas" mannetjes muizen niet meer...
Dus nog 4 mannetjes en 4 vrouwtjes over.
Kan je ze ook vastpakken of aaien?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
De resterende 4 met de dikste als schild
[ afbeelding ]
Nondeju da's een dikke.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
De resterende 4 met de dikste als schild
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |