Ze zien er gezond uit. En vooral heel goed verzorgd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
De muizen zijn nu 18 maanden oud en wonen vanaf 1 november precies zo lang bij me.
Alle 9 nog in leven, taaie rakkers
Het was tijd om het terrarium van de 5 heren schoon te maken en dat leek me wel een mooi moment voor een groepskiekje.
Normaal leg ik wat in de tijdelijk bak zodat ze zich wat kunnen verstoppen maar in dit geval eerst even lachen naar de camera
[ afbeelding ]
Ze zijn lekker op gewicht en dat terwijl ze iedere nacht vol in de wielen staan te rennen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ze zien er gezond uit. En vooral heel goed verzorgd.![]()
Petje af!
Omdat het prooidieren zijnquote:
2 Jaar oud?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
En omdat de foto's missen, hier wat bij elkaar gescharreld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had zelf ook niet verwacht dat ze dat allemaal zouden halen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
2 Jaar oud?
Knap gedaan![]()
Dat is een behoorlijke leeftijd voor muizen
5 jaar??? Dat wist ik niet. Bij mij kwamen ze niet verder dan 1,5jquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had zelf ook niet verwacht dat ze dat allemaal zouden halen.
Misschien helpt het ook wel mee dat ze goede (wilde) genen hebben?
Bij mijn ratjes waren er op dat soort aantallen toch altijd wel een paar "uitvallers" helaas.
Hier en daar lees ik echter ook wel weer dat ze in gevangenschap tot (!) 5 jaar oud kunnen worden, dus in dat geval zijn er er nog wel even
Ze zijn nog best rap en ze zien er nog goed uit, hooguit wat aan de dikke kant maar dat is de welvaartquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
5 jaar??? Dat wist ik niet. Bij mij kwamen ze niet verder dan 1,5j![]()
Maar daar zal dan ook wel heel weinig wild bloed in gezeten hebben.
Ik ben benieuwd hoe ver ze gaan geraken![]()
Vertonen ze ook geen tekens van ouderdom? Pels wat minder fraai, trager, ...
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze zijn nog best rap en ze zien er nog goed uit, hooguit wat aan de dikke kant maar dat is de welvaart
Dat is niet te doen, ze lijken nogal op elkaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
Hebben ze namen en kan je ze uit elkaar houden?
Dat zeggen Chinezen ook over ons.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, ze lijken nogal op elkaar
Je kan doen wat ze in labs ook doen om ze uit elkaar te houden: allemaal een ander teentje afknippen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is niet te doen, ze lijken nogal op elkaar
Het idee werd niet met gejuich ontvangenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan doen wat ze in labs ook doen om ze uit elkaar te houden: allemaal een ander teentje afknippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |