Dat zegt TS, vrouwen hebben geen humorquote:Op maandag 29 mei 2023 19:54 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben een vrouw en vind ze ook niet grappig, en nu?
Nu niks. Vrouwen zijn zelden tot nooit grappig. Niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:54 schreef Aberkullie het volgende:
Ik kon er dus wel om lachen. Maar dat komt omdat ik gevoel voor humor heb.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:54 schreef Aberkullie het volgende:
Nee maar dat ís ook echt zo, he? Als ik bedenk hoe weinig humor vrouwen hebben... Mijn eigen vriendin, die van mijn vrienden, familie, bekenden...quote:Op maandag 29 mei 2023 20:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nu niks. Vrouwen zijn zelden tot nooit grappig. Niks nieuws onder de zon.
Mannen hebben wel degelijk humor, en nog veel ook, maar dan moeten de grappen wel leuk zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kon er dus wel om lachen. Maar dat komt omdat ik gevoel voor humor heb.
Maar het kan ook onbedoeld leuk zijn omdat het niet grappig is.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mannen hebben wel degelijk humor, en nog veel ook, maar dan moeten de grappen wel leuk zijn.
Zelfs paarden zijn grappiger dan vrouwen.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar het kan ook onbedoeld leuk zijn omdat het niet grappig is.
Wat ik dan niet grappig vind zijn cabaretières die telkens over hun vagina praten om zo wat aandacht te krijgen. Zwaktebod
Ik moet er bijna van huilen zo fakking slecht is het. Maar inderdaad meeste vrouwen zijn echt niet in staat om echt grappig te zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:51 schreef LXIV het volgende:
14 Feminist Memes to Make You Laugh
Emma TaubenfeldEmma Taubenfeld
Updated: Apr. 06, 2023
Who knew fighting for gender equality could be so funny?
https://www.rd.com/list/feminist-memes/
Toch gelachen. Want indirect is het ook weer grappig omdat deze ‘15 grappigste feministische memes’ zo totaal humorloos zijn dat ze het stereotype dat vrouwen geen gevoel voor humor hebben weer feilloos bevestigen.
En dit zijn dan nog de 15 beste. Kun je nagaan hoe slecht de rest is!!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik moet er bijna van huilen zo fakking slecht is het. Maar inderdaad meeste vrouwen zijn echt niet in staat om echt grappig te zijn.
In hun (vrouwen) optiek zijn dit de besten... waarschijnlijk begrepen ze de rest niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dit zijn dan nog de 15 beste. Kun je nagaan hoe slecht de rest is!!
Humor is dan ook vaak geslaagd als een zo breed en divers mogelijke doelgroep er om kan lachen, daar zie ik het vaak fout gaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
In hun (vrouwen) optiek zijn dit de besten... waarschijnlijk begrepen ze de rest niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |