SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het is geen nieuwsbericht van CLquote:Op maandag 29 mei 2023 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht dat het verkeerd gespeld was en ze man met spandoek bedoelde
Plaatsen als Waspik bestaan ook, dus tja ...quote:
Ik bevind mij nu in dezelfde gemeente zelfsquote:
True, maar Lutjebroek word wel eens gebruikt als fictieve plaats, zo van 'fiets toch naar Lutjebroek'quote:Op maandag 29 mei 2023 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plaatsen als Waspik bestaan ook, dus tja ...
Timboektoe is een stuk verder weg dan.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar Lutjebroek word wel eens gebruikt als fictieve plaats, zo van 'fiets toch naar Lutjebroek'
En dan denk ik, das niet zo heel ver fietsen
Je hebt ook Lutjewinkel, zie ik. En Grootebroek.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar Lutjebroek word wel eens gebruikt als fictieve plaats, zo van 'fiets toch naar Lutjebroek'
Ja Grootebroek ligt naast Lutjebroek. Ook zelfde gemeentequote:Op maandag 29 mei 2023 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook Lutjewinkel, zie ik. En Grootebroek.
@Haags zit ieder weekend in Sexbierumquote:Op maandag 29 mei 2023 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plaatsen als Waspik bestaan ook, dus tja ...
Ik gebruik dan meestal Schubbekutteveenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk het niet eigenlijk.. wel in Hoornquote:
De Blokker hier zou verdwijnen maar is toch weer verbouwd en gebleven. Het is wel een beetje een dure winkel, vind ik.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Blokker zie je ook steeds minder volgens mij.
In België heb je de 'anale driehoek' met Kontich, Aartselaar en Reetquote:Op maandag 29 mei 2023 14:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags zit ieder weekend in Sexbierum
Is ook niet direct een winkel waarvan je hebt 'daar moet ik heen om dit en dat te halen'quote:Op maandag 29 mei 2023 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De Blokker hier zou verdwijnen maar is toch weer verbouwd en gebleven. Het is wel een beetje een dure winkel, vind ik.
Wel goed dat je jezelf quotequote:
Ik kom er ook maar zeer zelden. Sinds de Action enz bestaat ga ik daar wel heen meestal.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De Blokker hier zou verdwijnen maar is toch weer verbouwd en gebleven. Het is wel een beetje een dure winkel, vind ik.
quote:
Mis wel de Xenos hier, daar hadden ze toch wel leukere en minder gammele spulletjes dan bij de Actionquote:Op maandag 29 mei 2023 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kom er ook maar zeer zelden. Sinds de Action enz bestaat ga ik daar wel heen meestal.
Nieuwe poging:quote:Op maandag 29 mei 2023 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk het niet eigenlijk.. wel in Hoorn
Mijn vader is opgegroeid in Blokker. Net te jong voor het Beatles concert
Haha. Action komt oorspronkelijk uit Enkhuizen trouwens. Wij gingen daar vroeger al heen voor goedkope schoolspullen. Jaren voordat er een 2e winkel kwamquote:Op maandag 29 mei 2023 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is best verwarrend:
[ afbeelding ]
Toevallig wel dat je vader daar is opgegroeid! En ik wist niet dat er Beatles geweest zijn. Zo heeft zo'n dorpje toch een heel geschiedenis.
Mwah, als je een meloenuitlepelding wilt hebben, is het wel de dichts dichtstbijzijnde winkel hier die zoiets kan hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook niet direct een winkel waarvan je hebt 'daar moet ik heen om dit en dat te halen'
Wij hebben hier de koningin in het dorp op bezoek gehadquote:Op maandag 29 mei 2023 14:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Nieuwe poging:
Toevallig wel dat je vader daar is opgegroeid! En ik wist niet dat er Beatles geweest zijn. Zo heeft zo'n dorpje toch een hele geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |