Oh nee okequote:Op zondag 28 mei 2023 19:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik ben lekker in Portugal en heb nul redenen om ziedend te zijn. Ik zeg alleen dat jij, net als domme Sjonnie, niet echt overkomt als een heel helder licht.

Oh nee okequote:Op zondag 28 mei 2023 19:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik ben lekker in Portugal en heb nul redenen om ziedend te zijn. Ik zeg alleen dat jij, net als domme Sjonnie, niet echt overkomt als een heel helder licht.
Heerlijk, gruwelijk kwaad welquote:Op zondag 28 mei 2023 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij ook een jaar of tien stilgestaan in je ontwikkeling
De tering zeg

Je zet jezelf graag voor schut lijkt het welquote:Op zondag 28 mei 2023 19:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Oh nee oke
[..]
Heerlijk, gruwelijk kwaad wel

@HMFuckyouall heeft het hoog in dat bolletje van hem denk ik om altijd maar te denkem dat ook maar iemand kwaad wordt op die pogingem van hem hier.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je zet jezelf graag voor schut lijkt het wel

We zullen een DVD maken van dit seizoen en naar je opsturen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maar, alles bij elkaar: ONTZETTEND gefeliciteerd met de derde plek. Jullie hebben er enorm hard voor moeten werken, zeker met deze verdediging van het niveau Heerenveen.
Toch ontzettend fijn dat de Europa League jullie gegund is met een selectie die eigenlijk niet het niveau had om derde te worden.
Oprecht gefeliciteerd en geniet van het succes. Gelukkig kon PSV jullie behoorlijk helpen want op eigen kracht ging het niet lukken.

Nee bedankt, ik heb er nog één uit 2008quote:Op zondag 28 mei 2023 19:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
We zullen een DVD maken van dit seizoen en naar je opsturen.

Maar wel vragen om het keer op keer te negerenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch mooi hoe een topic nu al weken verneukt wordt en geen enkele mod eens een keer iets doet.

Ik begrijp dat je moeite hebt met een andere mening en kijk op de wereld.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch mooi hoe een topic nu al weken verneukt wordt en geen enkele mod eens een keer iets doet.

Dat negeren van een andere mening lukt hier niet echt. Zelfs in het PSV topic lukt dat beter.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
Maar wel vragen om het keer op keer te negeren
Wat vaak genoeg gebeurd trouwens

Wat is er mis met mijn oprechte felicitaties?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:51 schreef Jaeger85 het volgende:
Kan die gast niet een keer geband worden? Hij is alleen maar uit op trollen en verneukt het hele topic.

'een andere mening'quote:Op zondag 28 mei 2023 19:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat negeren van een andere mening lukt hier niet echt. Zelfs in het PSV topic lukt dat beter.
En dat zijn toch te echte fok! Calimero 's was altijd mijn ervaring.

Dat is wel een dingetje hier op FOK! iddquote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

Nee hoor heb geen moeite met een andere mening maar hoef niet per se 100 posts over Feyenoord te lezen in het Ajax topic. Beter kanker je dan op naar je eigen topic en ga je daar fijn circlejerkenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite hebt met een andere mening en kijk op de wereld.
Kan een rustgevend kopje groene thee iets voor je betekenen?

Heeft hij weer iets te vertellen tegen zijn vrienden.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
@:HMFuckyouall heeft het hoog in dat bolletje van hem denk ik om altijd maar te denkem dat ook maar iemand kwaad wordt op die pogingem van hem hier.

Dit. Dat tering gajes heeft zich maar eens te gedragen. Als je ziet wat Veerman ook voor een bedreigingen heeft gekregen… laat ze dat volk maar eens oppakken en een half jaar vast zetten.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:03 schreef Malavita het volgende:
[..]
men zegt dat er iets werd gezegd over zijn dochter.
Ik had hetzelfde gedaan.

Als HMF definitief optieft is een veel betere oplossing. Zelfde voor die 3 a 4 andere usersquote:Op zondag 28 mei 2023 19:56 schreef Scorpie het volgende:
Als jullie nou gewoon niet reageren op HMF, dan houden we dit topic gewoon een stuk gezelliger.

Ik gun het je hoor, dat kampioenschap. Zeker omdat er weer een jaar of 6 verdriet tegenover zal staanquote:Op zondag 28 mei 2023 19:45 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maar, alles bij elkaar: ONTZETTEND gefeliciteerd met de derde plek. Jullie hebben er enorm hard voor moeten werken, zeker met deze verdediging van het niveau Heerenveen.
Toch ontzettend fijn dat de Europa League jullie gegund is met een selectie die eigenlijk niet het niveau had om derde te worden.
Oprecht gefeliciteerd en geniet van het succes. Gelukkig kon PSV jullie behoorlijk helpen want op eigen kracht ging het niet lukken.

ze krijgen veel te verduren. Dan knapt er soms iets. Geen medelijden met dat 'slachtoffer' iigquote:Op zondag 28 mei 2023 19:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dit. Dat tering gajes heeft zich maar eens te gedragen. Als je ziet wat Veerman ook voor een bedreigingen heeft gekregen… laat de dat volk maar eens oppakken en een half jaar vast zetten.

Toch lachen dat die debiel denkt dat wij hetzelfde reageren dan zijn omgeving tijdens een slecht seizoen. Gelukkig zijn wij Ajax en blijven wij wel kritisch op onze spelers en het bestuur. Deze week las ik in hert Feyenoordtopic dat ze de kwartfinale van de CL gaan halen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:56 schreef Scorpie het volgende:
Als jullie nou gewoon niet reageren op HMF, dan houden we dit topic gewoon een stuk gezelliger.

Inderdaad. Als je wekelijks uitdeelt moet je ook een keer kunnen incasseren. Hopelijk heeft hij hem goed weten te raken.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
ze krijgen veel te verduren. Dan knapt er soms iets. Geen medelijden met dat 'slachtoffer' iig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |