In deze tijd, met al die telefoontjes die op je staan helpt het om even tot 10 te tellen en weg te lopen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:03 schreef Malavita het volgende:
[..]
men zegt dat er iets werd gezegd over zijn dochter.
Ik had hetzelfde gedaan.

Het zijn maar woorden....dit wordt heel vervelend voor hem vrees ik.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:03 schreef Malavita het volgende:
[..]
men zegt dat er iets werd gezegd over zijn dochter.
Ik had hetzelfde gedaan.

Wat een redenatie dit. Laten we het even omkeren: was de aanstekergooier dan ook niet verantwoordelijk voor zijn actie omdat hij werd geprovoceerd?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:00 schreef bbuddybb het volgende:
Als supporter moet je ook niet denken dat je van alles kunt roepen tegen iemand zonder dat daar repercussies tegenover staan.

Het is me wat meid.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef Newone82 het volgende:
Maakt niks uit of hij een Ajax-speler met voorbeeldfunctie is. Maakt ook niksuit wat er gezegd is.
Maakt ook niks uit of hij frustraties heeft over een slecht seizoen.
Maakt ook niks uit dat hij Berghuis heet.
Maakt ook niet uit of dit gefilmd is.
Verbaal geweld beantwoordt je nou eenmaal niet met fysiek geweld. Punt.

Gaat wel meevallen denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zijn maar woorden....dit wordt heel vervelend voor hem vrees ik.

quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef Newone82 het volgende:

Heel dom idd. Hij komt hier niet mee weg vermoed ik.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat wel meevallen denk ik.
Wel oliedom.

quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat een redenatie dit. Laten we het even omkeren: was de aanstekergooier dan ook niet verantwoordelijk voor zijn actie omdat hij werd geprovoceerd?
Geweld is nooit gerechtvaardigd, punt. Zeker niet als jij een profvoetballer bent en de ander een willekeurige tiener langs een hekje.

wat een vergelijking.
 wat een vergelijking.

Ja, je ziet ook niet echt of die gozer geraakt is ofzo. Benieuwd wel naar wat meer verhaal hierover. Bizarquote:Op zondag 28 mei 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel dom idd. Hij komt hier niet mee weg vermoed ik.
Ligt er ook aan of het slachtoffer aangifte doet etc etc.

Aha.quote:Berghuis haalt uit naar een aanwezige, die niet te zien is op de beelden. Hij raakt daarbij een dranghek, waarna hij door een beveiliger van Ajax naar de bus wordt geleid. Volgens aan anonieme getuige (naam is bekend bij de redactie, red.)werd ploeggenoot Brobbey uitgescholden voor ,,kanker zwarte, waarop Berhuis meteen uithaalde naar de schreeuwer".

Je bent qua IQ minderwaardig als je verbaal geweld beantwoord met fysiek. Dan ben je geen echte man maar een frusti die te dom is om te poepen.quote:

Idd ja. Ben benieuwd.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, je ziet ook niet echt of die gozer geraakt is ofzo. Benieuwd wel naar wat meer verhaal hierover. Bizar

Door een supportertje je zo laten uitlokken. Wat een sukkel.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:12 schreef Tjacka het volgende:
Als ze over je familie beginnen moet je altijd hun beschermen.
BerghuisGOD

Jammer dat hij mis sloeg danquote:Op zondag 28 mei 2023 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aha.
Racisme dus dat gaat wel met een sissertje aflopen voor Berghuis.

hou op hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 19:12 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je bent qua IQ minderwaardig als je verbaal geweld beantwoord met fysiek. Dan ben je geen echte man maar een frusti die te dom is om te poepen.

Haha, oke manquote:Op zondag 28 mei 2023 19:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
neuh. Heb een goed leven hoor. Meer doelen dan een internettrolletje zoals hmf bijvoorbeeld.

Zal hij wel geleerd hebben bij zijn periode in Rotjeknorquote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Door een supportertje je zo laten uitlokken. Wat een sukkel.

Hier zijn volgens ajacieden huldigingen voor de tweede plaats, maar oke?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal hij wel geleerd hebben bij zijn periode in Rotjeknor

Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
hou op hoor
Jij bent zeker het voorbeeld voor de samenleving?

quote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Haha, oke man
Toch een klein beetje mad

Gru we lijk kwaadquote:Op zondag 28 mei 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens hem komen autisten hier dagelijks terug dus van hem ben je hier niet snel af.

Pussyquote:Op zondag 28 mei 2023 19:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Maar nog nooit iemand geslagen nee.

Wie is Berhuis?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aha.

fijn voor jou. Veel plezier met bukken.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:14 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Maar nog nooit iemand geslagen nee.

Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aha.

Nee daar lijkt het inderdaad niet opquote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik kan niet getriggerd worden door gezwelletjes uit de samenleving zoals jij

Ik moest hard lachenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens hem komen autisten hier dagelijks terug dus van hem ben je hier niet snel af.

Dan snap je iig iets. Je moeder is trots op jequote:Op zondag 28 mei 2023 19:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee daar lijkt het inderdaad niet op

Zeker. Die is ontzettend trots op haar zoon!quote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dan snap je iig iets. Je moeder is trots op je

Altijd druk met PSVers en kakkerlakken dan inderdaad ja. Voor welke club was jij ?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het oogt druk in het Ajax topic. Zou er vanmiddag verloren zijn?

PSVquote:Op zondag 28 mei 2023 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd druk met PSVers en kakkerlakken dan inderdaad ja. Voor welke club was jij ?

Niet helemaal mee eens. Sommige figuren verdienen wel een corrigerende tik.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef Newone82 het volgende:
Maakt niks uit of hij een Ajax-speler met voorbeeldfunctie is. Maakt ook niksuit wat er gezegd is.
Maakt ook niks uit of hij frustraties heeft over een slecht seizoen.
Maakt ook niks uit dat hij Berghuis heet.
Maakt ook niet uit of dit gefilmd is.

Zijn de meeste moeders als hun zoon down of een andere verstandelijke beperking.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zeker. Die is ontzettend trots op haar zoon!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |