quote:Op zondag 28 mei 2023 18:19 schreef TornadoDK het volgende:
Trouwens ook heel treurig dat ze naar alkmaar en Enschede zijn gereden met een schaal voor de 2de plekis dat nieuw of deden ze dat altijd al?
Oh gelukkig ik dacht al dat we heel diep gezonken warenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]![]()
ESPN liet bewerkte beelden van vorige week zien...
Framing van espn dan. Die brengen het gewoon als iets echts.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]![]()
ESPN liet bewerkte beelden van vorige week zien...
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
Framing van espn dan. Die brengen het gewoon als iets echts.
Met je smileys
is goed hans.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen simpele doorzien dat niet.
berghuis kan beter verhuizen naar het buitenland als dit dit soort dingen gaat doen hahahaquote:Op zondag 28 mei 2023 18:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
1. Als prof moet je hierboven staan.
2. Benieuwd wat er vooraf gebeurd is.
overdrijven is ook een vak. Misschien kan hij jou een hoek geven heb je het wat beter op orde in die bovenkamer van je.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
berghuis kan beter verhuizen naar het buitenland als dit dit soort dingen gaat doen hahaha
helemaal van het padje af
voor andere clubs is 3e een standaard de afgelopen 60 jaar. Voor ons niet. Trek je eigen conclusie zou ik zeggenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Halen jullie er vertrouwen uit dat zelfs in een ongelooflijk kut seizoen, jullie alsnog 3e worden?
laat die maar komen....ik weet zeker dat hij na 2 tellen op de grond ligtquote:Op zondag 28 mei 2023 18:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak. Misschien kan hij jou een hoek geven heb je het wat beter op orde in die bovenkamer van je.
Dit topic gaat over ajax, graag bij het ondewerp blijven. Had je nou nog een antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
voor andere clubs is 3e een standaard de afgelopen 60 jaar. Voor ons niet. Trek je eigen conclusie zou ik zeggen
Laat jouw begeleider het maar niet lezen ditquote:Op zondag 28 mei 2023 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laat die maar komen....ik weet zeker dat hij na 2 tellen op de grond ligt
dit krijgt nog wel een staartje
mishandeling
openlijke geweldpleging enzovoorts
ik maak hem persoonlijkhelemaal kapoet
ik heb het toch ook over ajax slome. Dat mijn antwoord jouw niet zint is niet mijn probleem gap.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit topic gaat over ajax, graag bij het ondewerp blijven. Had je nou nog een antwoord op mijn vraag?
Het had vandaag veel erger kunnen aflopen, we zijn goed weg gekomen.......quote:Op zondag 28 mei 2023 18:42 schreef zoekeenleven het volgende:
Halen jullie er vertrouwen uit dat zelfs in een ongelooflijk kut seizoen, jullie alsnog 3e worden?
Oja, het is in Nederland.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kluivert reed iemand dood. Die kreeg toch ook geen schorsing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |