Afligemquote:Op zondag 28 mei 2023 17:43 schreef NaarMensje het volgende:
Heb Hoegaarden nooit in huis, maar zie het ook nooit ergens staan. Zal er wel even op letten en die dan in de tas laten verdwijnen. Verder zo maar even genieten van een Afligem en wat seasoned Ziggy Fries uit de airfryert.
Groetjes thuis.
Daarom neem ik ze ook mee maatje. Wat raad jij me aan dan? Heb ook nog La Trappe en Grand Prestiges staan.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:53 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Afligemdure bocht uit de fabriek van Heineken , net zoals birra moretti of Texels
Als je een frikandel in het vet naait is het toch ook niet ineens friet ?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:12 schreef Wantie het volgende:
Tja, je gaat naar de frituur (friet) voor patat.
Dan gaat het al fout.
Het eindproduct is patates frites.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als je een frikandel in het vet naait is het toch ook niet ineens friet ?
Frituren is de techniek, patat het eindproduct
Behalve de seks, Belgische seks beste seks! @capuchon_jongen kan dit beamen.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Alles uit België is zwaar overrated
Zowel het bier als de patat en de rest
Kon je ze niet meer ruilen tegen patatjes?quote:Op zondag 28 mei 2023 17:28 schreef Geitenkamp het volgende:
Ik was op doorreis en zoals de lokale hier zeggen ik had goesting in heerlijke patat bij Frituur Friddl uit Hoegaarden
Omdat dit blijkbaar goede patat is
Dus ik zet mij neder en bestel een patat met mayonaise
Na een 8tal minuten gewacht te hebben komt de friturist en serveert uit: awel, alstublieft meneer een lekker pintje en heerlijke frieten met mayonaise
Ik ging bijna over mijn nek bij de eerste hap van die vieze steeltjesik heb mijn pintje opgedronken en die Gore reepjes in de vuilbak gedeponeerd, 3 euro achter gelaten voor het biertje, de rest kan hij naar fluiten
Klacht: nog nooit zo goor gegeten
Je eet aardappels, geen frituur.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het eindproduct is patates frites.
De een kort dat af naar patat, de ander naar friet.
En de aanstellers maken er een drama van welke afkorting gebruikt wordt.
Afgelopen weekend bij een foodtruck festival geweest.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:42 schreef Pharkus het volgende:
3 euro voor een biertje is tegenwoordig ook een koopje
Toch wel zoete aardappel fries bij de foodtruck?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij een foodtruck festival geweest.
5,50 voor een zakje friet met mayo![]()
Doorgereden naar de snackbar, voor een patatje oorlog voor 2,85.
Nee, geeneensquote:Op zondag 28 mei 2023 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Toch wel zoete aardappel fries bij de foodtruck?
5,50quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij een foodtruck festival geweest.
5,50 voor een zakje friet met mayo![]()
Doorgereden naar de snackbar, voor een patatje oorlog voor 2,85.
Toch wel prijzige prijzen voor een vervallen tent met 'speciale' openingstijden...quote:Op zondag 28 mei 2023 17:28 schreef Geitenkamp het volgende:
Ik was op doorreis en zoals de lokale hier zeggen ik had goesting in heerlijke patat bij Frituur Friddl uit Hoegaarden
Omdat dit blijkbaar goede patat is
Dus ik zet mij neder en bestel een patat met mayonaise
Na een 8tal minuten gewacht te hebben komt de friturist en serveert uit: awel, alstublieft meneer een lekker pintje en heerlijke frieten met mayonaise
Ik ging bijna over mijn nek bij de eerste hap van die vieze steeltjesik heb mijn pintje opgedronken en die Gore reepjes in de vuilbak gedeponeerd, 3 euro achter gelaten voor het biertje, de rest kan hij naar fluiten
Klacht: nog nooit zo goor gegeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |