Vooralsnog blijft Bern lekker zitten met zijn rubiks cubequote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me wel af wat je daar dan nog niet
hoor haar de laatste week alleen maar klagen
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan moet ze lekker vroeg naar bed gaan
Maar om dan te vragen of hij haar naar bed wil brengen....![]()
ach, dat is gewoon een ritueeltje wat ze samen hebben, al vanaf het begin. Ze doen er niemand kwaad mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ze dan nog wat spannends zouden doen, die ballen van bern moeten er inmiddels pimpelpaars met witte stippen uitzienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als je kijkt in het topic van Bern of Sas zul je zienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze dan nog wat spannends zouden doen, die ballen van bern moeten er inmiddels pimpelpaars met witte stippen uitzien
die heeft echt last van reetketelsteen...of doe dat krabben dan op de plee of zoquote:Op zondag 28 mei 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
ow lekker
janet krabt even lekker aan haar gatje
ow haha ik heb daar niet zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op zondag 28 mei 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je kijkt in het topic van Bern of Sas zul je zien
dat deze inmiddels wat zijn verlicht
de inleiding gezien....ik weiger nog langer te kijkenquote:
Isaakquote:
De tandarts heeft zijn lip pijn gedaan dus hij gaat niet meerquote:Op zondag 28 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
oei die tandjes van erik
dat wordt wel een beetje armoe troef zo
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef Hoempah het volgende:
[..]
De tandarts heeft zijn lip pijn gedaan dus hij gaat niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |