Het is toch ook waar ze op mikken..quote:Op zondag 28 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar daarmee raak je meteen de kern van dit programma waarin alles staat of valt met de onderlinge verhoudingen
Uiteindelijk gaat het erom dat je iedereen wegwerkt , de manier waarop is ieders eigen dingquote:Op zondag 28 mei 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar daarmee raak je meteen de kern van dit programma waarin alles staat of valt met de onderlinge verhoudingen
Wil je winnen dan moet je allround zijn maar om daar te geraken is een kwestie van geluk waarbij alles goed valtquote:Op zondag 28 mei 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt al je skills nodig om dit spel te winnen
En als dat soms vals is .. soit
En zorgen dat goed in de groep ligt ,, als je voor de winst gaatquote:Op zondag 28 mei 2023 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je winnen dan moet je allround zijn maar om daar te geraken is een kwestie van geluk waarbij alles goed valt
Vanwaar dan alle censuur? Of een scheldverbod? Is toch een bejaardensoos waar je naar kijkt?quote:Op zondag 28 mei 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je iedereen wegwerkt , de manier waarop is ieders eigen ding
Ja dat snap ik ook nietquote:Op zondag 28 mei 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwaar dan alle censuur? Of een scheldverbod? Is toch een bejaardensoos waar je naar kijkt?
Mja ik hoorde het ,ik ben in shockquote:Op zondag 28 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over een vrimibo op haar werk waar ze veel 0.0 had gedronken
Maar zich wel dronken voelde
Ja in NL is een 0.0 lang niet altijd echt alcoholvrij
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Achter klagen over een medespeler en hen vagen of zij niet kunnen helpen iemand eruit te werken vind ik ook vals. Ook de naam Judas kreeg hij niet voor niets, in plaats van Jasper aanspreken dat ei bakken eigenlijk niet de bedoeling was verlinkte hij hem liever achter z'n rug om .. Noem het slap of stiekem, ik vind het vergelijkbaar vals als die viool van 'm..
Erik is ook een voorbeeld dat mensen vals kunnen) zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 14:14 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk hoe Eric over Imadin praat. Dat hij niks snapt. En dat Eric liever zijn energie in mensen stopt die luisteren. Haha probeert Zoë naar zijn kamp over te krijgen .
Ethische Erikquote:Op zondag 28 mei 2023 14:14 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk hoe Eric over Imadin praat. Dat hij niks snapt. En dat Eric liever zijn energie in mensen stopt die luisteren. Haha probeert Zoë naar zijn kamp over te krijgen .
Ja! ik moest lachenquote:Op zondag 28 mei 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
Janet
Wat voor een pesalmen ken jij mirthe
Psalm janet psalm
Ik gok dat janet ook geen psycholoog kan uitsprekenquote:
Helemaal eens zo zie ik hem ookquote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Achter klagen over een medespeler en hen vagen of zij niet kunnen helpen iemand eruit te werken vind ik ook vals. Ook de naam Judas kreeg hij niet voor niets, in plaats van Jasper aanspreken dat ei bakken eigenlijk niet de bedoeling was verlinkte hij hem liever achter z'n rug om .. Noem het slap of stiekem, ik vind het vergelijkbaar vals als die viool van 'm..
quote:Op zondag 28 mei 2023 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij werd in het begin zelfs NSB-er genoemdquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dus er is een reden voor alle bijnamen?![]()
![]()
Dat vind ik een belediging die een gele kaart verdiend.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij werd in het begin zelfs NSB-er genoemd
Tja het mocht ook niet meerquote:Op zondag 28 mei 2023 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging die een gele kaart verdiend.
En Icequote:Op zondag 28 mei 2023 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
over het stemmen, geen bedenktijd krijgen en een gele kaart pakken door te zeggen dat je wil spelen en de anderen dus op jou stemmen (oa een plan van Jeff)
Neuh, dat zeg ik niet, die van hem vind ik nog wel logisch, sommige anderen slaan inderdaad als Morarima met een kapotte drumstok nergens opquote:Op zondag 28 mei 2023 14:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dus er is een reden voor alle bijnamen?![]()
![]()
Ja dat gele kaart verhaalquote:Op zondag 28 mei 2023 14:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
over een stem tactiek van Jeff en Isaac
En hier word weer geroepen dat ze aan het roddelen is vast weer over Wendy of Mirthe. -knip- niet doenquote:
Dat zei ik , maar dan nog heb ik ook wel wat vraagtekens bij Bep momenteelquote:Op zondag 28 mei 2023 14:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En hier word weer geroepen dat ze aan het roddelen is vast weer over Wendy of Mirthe. Blijkbaar vele Babshaters hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |