Hopelijk NIET zegquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Ik zie het nog wel gebeuren dat het een Turkse, Chinese of Arabische partij wordt die in NL een streamingdienst wil beginnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Jack is zo mogelijk nóg erger..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav doet tegenwoordig co-commentaar with Jack
Ik moet zeggen, die twee samen in een commentatorhok valt reuze mee.quote:
Stel je aan zeg.. Pure haatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Die pure haat - in plaats van het gewoon minder fijn vinden - richting bepaalde commentatoren blijft toch altijd fascinerend om te zien. Wat een bijzondere mensen zijn er toch.
Ik vind ene commentator net wat beter dan de ander. Pure haatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:37 schreef heywoodu het volgende:
Die pure haat - in plaats van het gewoon minder fijn vinden - richting bepaalde commentatoren blijft toch altijd fascinerend om te zien. Wat een bijzondere mensen zijn er toch.
Van die kotssmileys enzo, dat komt over als haat. Altijd wel genieten hoe mensen zich pislink maken op zo'n mooie zaterdagochtendquote:
Je projecteert ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die kotssmileys enzo, dat komt over als haat. Altijd wel genieten hoe mensen zich pislink maken op zo'n mooie zaterdagochtend
Nah, is ook wel een prima vent denk ik. Alleen doet 'ie nogal veel teveel aan commentaar, je kunt onmogelijk genoeg weten van ijshockey, basketbal én autosport ofzoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
De enige commentator die ik haat is onze grote vriend Ronald van Dam [ afbeelding ]
Die kon ik wel waarderenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
De enige commentator die ik haat is onze grote vriend Ronald van Dam [ afbeelding ]
Pas je wel een beetje op? In het weertopic krijg je met zo'n opmerking weer ruzie tussern de kampen "WINTERquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die kotssmileys enzo, dat komt over als haat. Altijd wel genieten hoe mensen zich pislink maken op zo'n mooie zaterdagochtend
Leo Driessen niet noemen. Of beperk je het tot autosport?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de vorige F3-race nog in mijn hoofd, als dit net zo saai wordt moeten we toch op een andere manier voor reuring zorgen hier.quote:
Wat dacht je patat/friet discussiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? In het weertopic krijg je met zo'n opmerking weer ruzie tussern de kampen "WINTER" en "Opbokken met die kou" en "Heerlijk, hoe warmer hoe beter
"
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de vorige F3-race nog in mijn hoofd, als dit net zo saai wordt moeten we toch op een andere manier voor reuring zorgen hier.
Het is nog onder de 20 graden, dus het is nog mooi. Daarna is het kutquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? In het weertopic krijg je met zo'n opmerking weer ruzie tussern de kampen "WINTER" en "Opbokken met die kou" en "Heerlijk, hoe warmer hoe beter
"
Honger?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier past maar één plaatje bij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |