Ik hoop het wel. Volk wat daar heen gaat...quote:Op zondag 28 mei 2023 00:23 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop niet dat het zo'n evenement wordt waar mensen 3 ruggen betalen voor een vipkaart en dan voor het donker al thuis zijn.
Zal wel weer meer matten worden buiten de ring dan binnen de ring.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Volk wat daar heen gaat...
@onlogischquote:Op zondag 28 mei 2023 10:04 schreef tong80 het volgende:
Een beroepskrimineel die al 5 jaar geen partij meer heeft gewonnen is een topic waard
En dit van iemand die chronisch aan topicdiarree lijdtquote:Op zondag 28 mei 2023 10:04 schreef tong80 het volgende:
Een beroepskrimineel die al 5 jaar geen partij meer heeft gewonnen is een topic waard
Chronisch lijkt me een beetje overdreven. Het lijkt mij, qua lijdend voorwerp, eerder leuk en onbedoeld grappig, dat een stuk stront zoals jij steeds weer de uithoeken van de FOK! riolering weet te vinden.quote:Op zondag 28 mei 2023 10:55 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En dit van iemand die chronisch aan topicdiarree lijdt![]()
De heisa om die 'wedstrijd' heen zal meer om het lijf hebben dan de vechtpot zelf.
jahoor, het blikje bier is weer openquote:Op zondag 28 mei 2023 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Chronisch lijkt me een beetje overdreven. Het lijkt mij, qua lijdend voorwerp, eerder leuk en onbedoeld grappig, dat een stuk stront zoals jij steeds weer de uithoeken van de FOK! riolering weet te vinden.
Hier ben ik het wel mee eens, hoewel het trainen ook niet onderschat mag worden (neem ik aan).quote:Op zondag 28 mei 2023 11:12 schreef tong80 het volgende:
Omdat het contrast te groot is bij sporters die het wel verdienen.
SPT / Sprookje.......
Tot morgen. Mag je me weer uit te tent lokken als blowend niets zeggend relikwie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |