Zeg je dat nu expres om @Stuart en mij uit te sluiten?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vlees op de botten, een normale persoonlijkheid, een eigen leven, een baan en een eigen vriendenkring.
Ik ben normaal, heb alleen een bijzondere wens maar dat is geen eis en kan ook gewoon speels worden uitgeprobeerd als de ander daartoe bereid zou zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg je dat nu expres om @:Stuart en mij uit te sluiten?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg je dat nu expres om @:Stuart en mij uit te sluiten?
Vegans hebben hun eigen wereld. De eerste vrouw die tegen mij zegt dat ik geen vlees meer mag is de eerste die ze niet meer terugvinden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:42 schreef Stuart het volgende:
Ik zou het ook wel lastig vinden als een vrouw vegan is. We hoeven echt niet elke dag vlees te eten maar ik zou dat niet kunnen opgeven.
Ooofquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Welnee, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
[..]
Vegans hebben hun eigen wereld. De eerste vrouw die tegen mij zegt dat ik geen vlees meer mag is de eerste die ze niet meer terugvinden.
Cool he? Stewie met een regenjasquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Welnee, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
[..]
Vegans hebben hun eigen wereld. De eerste vrouw die tegen mij zegt dat ik geen vlees meer mag is de eerste die ze niet meer terugvinden.
En deze is zelfs in spiegelbeeld.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me wel geschikt voor de OP, vleeskeuring! (Voor innerlijke schoonheid kwam ik allemaal zweverige plaatjes tegen)
Vleesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]er zijn ook vegans die het je niet opdringen hoor!
Maar ik eet liever vlees
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:55 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet camper fixen voor road-trip met @:MizzezAmy in USA
Duurt wel lang en ik hoef niet op een lange boottocht eigenlijk.quote:
transatlantisch op een schip lijkt me ook ietwat overdrevenquote:Op zondag 28 mei 2023 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duurt wel lang en ik hoef niet op een lange boottocht eigenlijk.
Ja, het langste dat ik op een boot was is van Calais naar Dover. Ik ga liever met de Eurostar of vliegen. En daar rijden vind ik ook geen enkel probleem. Sterker nog, ik heb veel langer daar gereden dan hier in NL.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
transatlantisch op een schip lijkt me ook ietwat overdreven
Een cruise?quote:Op zondag 28 mei 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
transatlantisch op een schip lijkt me ook ietwat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |