Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Is dit een re-upload van EurovisionAgain? Vind het een beetje gek dat er niet bij staat hoe je kunt stemmen.
Bedankt dat je er was, en hopelijk zie ik je inderdaad weer bij 2009, mijn eerste editie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:12 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga er ook van door. Misschien tot volgende week
Ik weet niet of Georgie het daar mee eens was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen was er nog niets aan de hand
Ik kijk vanavond de CL-finale, maar hier wil ik eigenlijk wel meer over lezen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
De editie van 2009 heb ik nooit gezien en volgens mij was dat de avond dat een vriend van me een van zijn kippen doodschoot en we vanwege alle consternatie en gedoe niet aan het songfestival toe kwamen.
Vanavond in de herkansing
Dan gaat dat lied in de afterpartyquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:03 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet niet of Georgie het daar mee eens was.
Ik was er pas wat later en zag bloed op de stoep liggen. Toen ik er binnen kwam, hoorde ik dat een van kippen erg ziek was en een ander hem had aangespoord om er wat mee te doen. De gekozen oplossing zou niet mijn oplossing geweest zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond de CL-finale, maar hier wil ik eigenlijk wel meer over lezen.
Ze herhalen inderdaad een klein aantal vertalingen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is weer een liedje met heel veel vertalingen, behalve het Nederlands?Net als die Italiaanse inzending van een stuk of 5 jaar terug.
Voor mij was het de allereerste. Twee jaar eerder had de BBC me nog weggejaagd (al was ik wel al wat Eurovisienummers gaan opzoeken), maar dit was de eerste keer dat ze een goede selectieronde hadden, die me daadwerkelijk overtuigde te kijken.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:26 schreef NailQueen het volgende:
De editie die voor mij een andere kijk op het songfestival gaf. Nadat ik in 2006 als klein meisje wegvluchtte voor Lordi
Belgie is er een. Een verzonnen taal is recenter dan het Frans of Nederlands.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Quizvraag.
De laatste keer dat Zweden in het Zweeds zong, was langer geleden dan de laatste keer dat Zweden in het Frans zong.
Er zijn nog meer landen die al een tijdje niet meer in hun officiėle taal zingen, maar ondertussen naast het Engels wel in een andere taal gezongen hebben.
Noem er twee.
Oostenrijk met Loin d'ici komt als eerste in me op.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
Quizvraag.
De laatste keer dat Zweden in het Zweeds zong, was langer geleden dan de laatste keer dat Zweden in het Frans zong.
Er zijn nog meer landen die al een tijdje niet meer in hun officiėle taal zingen, maar ondertussen naast het Engels wel in een andere taal gezongen hebben.
Noem er twee.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Belgie is er een. Een verzonnen taal is recenter dan het Frans of Nederlands.
Ow, dat valt me mee, er zijn dus nog best wat optiesquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:31 schreef Sableheart het volgende:
Noorwegen is een andere, met Swahili recenter dan Noors
Terecht. Het is een prima nummer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
Nog keihard op dit liedje gedanst toen een Armeniėr dit bij de plaatselijke karaoke van vorig jaar deed.
Zeker, mooi om naar te kijken! En het lied pakt ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef Sableheart het volgende:
Die achtergrond is wel interessant gedaan.
En dus klinkt Armeniė nog steeds leuk en Azerbeidzjan een beetje gedateerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:52 schreef Sableheart het volgende:
In vergelijking met Armenie besluit Azerbeidzjan juist generieker te gaan. Dit zou in principe overal vandaan kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |