Ik heb nog geen enkele presentator gezienquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ook nog helemaal geen hysterische greenroommomenten of andere intermezzo's gehad hè
Voelt daardoor ook een beetje afstandelijk ofzo.
Ja alleen in het begin.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele presentator gezien
Ze hebben er 3 bij de opening.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh nuquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het dan ook na de interval voor gezien hou.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:28 schreef NailQueen het volgende:
De puntentelling sla ik trouwens over. Het is mij nog steeds vaag waarom dit 12 punten uit Frankrijk kreeg. Niet dat het heel slecht is maar toch.
Eensquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind liedjes met Happy Birthday of Hasta la vista zo tenenkrommend
Duitsland heeft vaker moeite gehad om de juiste inzending te kiezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Dit was trouwens tweede geworden in de nationale finale omdat het winnende nummer al een paar jaar eerder uitgebracht was. Dat was tegen de regels en werd gediskwalificeerd.
Ook een goede keuze, inderdaadquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Zijn nummer van 12 jaar later vind ik toch beter.
Ik ben niet helemaal zeker van 1998, toen was er ook al deels televotequote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Is dit het eerste jaar dat we een recap zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |