Ik ookquote:Op zondag 28 mei 2023 00:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Twee uit mijn top 3 en een van mijn grootste guilty pleasures gehoord. Ik ben tevreden
Nee, ik was het vergetenquote:Op zondag 28 mei 2023 00:45 schreef NailQueen het volgende:
Werd dit nog gedraaid bij de afterparty in het ESF-cafe, Billie?
Ik onthoud het voor een volgende keer!quote:Op zondag 28 mei 2023 00:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was jij de DJ?
Een DJ die dit nummer vergeet
Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Het eerste jaar zonder orkest toch?
En zonder de taalregel.
Was wel nogal een understated opening zo met die drie nummers jaquote:
alles ging via loting, ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was wel nogal een understated opening zo met die drie nummers ja
Maar tonen was het nog standaard loten voor de hele volgorde?
Voor mijn gevoel is dit net te laat. Twee jaar eerder zou ik het volledig met je eens zijn, maar in 1999?quote:
Dat was ook mijn reactie ja. Hij zat in MGP dit jaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Deze man hadden we dit jaar toch weer teriuggezien?
Spice girls zijn ook al voorbij gekomenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Haha echt weer zo'n Britney Spears/Backstreet Boys achtige reject, qua nummer.
Tot op zekere hoogte eens. Eind jaren negentig was wel heel voorspelbaar, maar een Shir habatlanim (1987) bijvoorbeeld zou ik toch echt als leuk eclectisch beschrijvenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Stating the obvious natuurlijk, maar het ESF is toch wel een stuk eclectischer geworden
In de 00's op een slechte manier, nu op een vaak goede manier. Vergelijk Shum maar eens met deze saaie meuk.
Ja misschien was dit ook net een heel suffe rare tijd. 2001 en 2002 waren bijvoorbeeld ook heel rare zwakke jaren.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte eens. Eind jaren negentig was wel heel voorspelbaar, maar een Shir habatlanim (1987) bijvoorbeeld zou ik toch echt als leuk eclectisch beschrijven
In ieder geval leuk dat je er bij bent geweest!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik geloof het dan verder ook wel als Nederland en Zweden geweest zijn
Ja vind dat het behoorlijk laag geëindigd is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:58 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer van Frankrijk is voor mij wel een van de interessantere tot nu toe.
In 1999 en de 2000's zie je veel copycats van Britney Spears, Spice Girls etc. Nu in 2022/2023 zie je veel vergelijkingen met Dua Lipa, Maneskin, Miley Cyrus etc.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja misschien was dit ook net een heel suffe rare tijd. 2001 en 2002 waren bijvoorbeeld ook heel rare zwakke jaren.
Klopt, maar het zijn altijd de uniekere nummers die voor mij interessant zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In 1999 en de 2000's zie je veel copycats van Britney Spears, Spice Girls etc. Nu in 2022/2023 zie je veel vergelijkingen met Dua Lipa, Maneskin, Miley Cyrus etc.
Eens. Het refrein blijft hangen!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Ben natuurlijk biased, maar vind dit behoorlijk veel pit hebben en leuker dan de rest als je het vergelijkt met de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |