Dan had ik hem aan Cyprus gegeven.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een gedrocht van een jurk! Jammer dat we toen nog geen Barbara Dex award hadden.
Nee, daar zitten niet van die rare hartjes en frutseltjes aan als bij Spanje. De jurk van Cyprus is best ok.quote:
Wat klinkt dat ouwerwets hè. Retro-Romaans.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
De eerste en laatste keer dat we Reto-Romaans horen
De reden dat we alle vier de officiele Zwitserse talen hebben gehoren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
De eerste en laatste keer dat we Reto-Romaans horen
Wij willen Olga zien!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
Alleen hierom vond ik al jammer dat we in 2020/2021 geen Friestalige inzending hadden. Al was Sranang Tongo ook ok.
Echt? Ik vind dit best een leuk saai liedje.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:57 schreef Sableheart het volgende:
Eindelijk een land met een lage score waar dat wel redelijk terecht was.
Het werd later in het nummer wel beter, maar het begin was voor mijn gevoel echt slecht.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dit best een leuk saai liedje.
Ik had het echt precies andersom en vond het begin pakkend, maar daarna langdradig.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:59 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het werd later in het nummer wel beter, maar het begin was voor mijn gevoel echt slecht.
Ik geloof dat ze in 1990 een zeer sterke inzending hadden. Misschien dat het hem dan wordt?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:07 schreef sportfreak het volgende:
Ze moesten wel haast maken met een keer winnen want voor je het weet bestaat je land niet meer.
Volledig eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Ze hadden deze inzending moeten omruilen met die van een jaar later. Hajde Da Ludujemo was een veel betere winnaar geweest. Dit voelt juist meer als een host-entry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |