Ze is al zolang achter de rug van Wendy om aan het roddelenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wat zou er moeten zijn dat ze zich nu zo anders gedraagt? Ik zie wat je bedoeld, maar ik begrijp haar totale omslag richting Wendy niet
Er is iemand (ik noem de naam van Zoë niet) die het niet echt leuk vindt .... het is hāār Ice he.....quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe mag steeds vaker met de bro's mee doen.
Sorry dat ik het vraag, maar bedoel je geen koraalroze/koraalrood??quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar bedoel je geen koraalroze/koraalrood??
ik heb nog nooit van anaalroze gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe heeft het warm, ze was in de badkamer. Straks glijden haar wimpers nog over haar gezicht.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe heeft het warm, ze was in de badkamer. Straks glijden haar wimpers nog over haar gezicht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe heeft het warm, ze was in de badkamer. Straks glijden haar wimpers nog over haar gezicht.![]()
ja ze is echt gek..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:22 schreef Hoempah het volgende:
je kunt me vinden in de tuin of kamer 2... of op Isaac.
brabbel maakte er ook al een opmerking over vandaag..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
24/7 zijn ze online hoor ik ICE nog ff melden ... zouden ze vanachter echt teruggeroepen zijn op hun gedrag ?! domme vraag ook wel .. ja dus
Ik schaam me niet .. Babbel zou zich moeten schamen, maar dat beseft ze dan weer niet .... das dr interlect gebrek denkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel maakte er ook al een opmerking over vandaag..
zal vast iets tegen ze gezegd zijn..
brabbel in het gesprekje met wendie vanmiddag ook bezig met hoe ze overkomt op de stream.. dat ze niet wil dat mensen thuis zich schamen (zo iets was de strekking)
ze wilde niet dat mensen thuis zich voor haar zouden schamen. ze zei ook nog iets van haar moeder? dat ze niet wilde dat die bij de kassa zou worden aangesproken op gedrag van brabbelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schaam me niet .. Babbel zou zich moeten schamen, maar dat beseft ze dan weer niet .... das dr interlect gebrek denk
Bedankt voor de info...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ALs jij dat mag, mag ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |