Je hoeft helemaal niet te 'breken' (of je speelt in samenspraak alsof het zo is)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een bepaald moment moet je vanwege het spel breken met 'vrienden' maar ik vind dit best wel al ver voor het einde.
Ze weet overal de grote Babette show van te maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs nu neemt Babette het gesprek helemaal over ze heeft het woord genomen en geeft het niet meer terug
Vreselijke meid, krijg steeds meer een hekel aan het gedrag van Babetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: my friendddddddd het komt goed...... zoen zoen zoen..... flikker op joh, je zat haar net weer zwart te maken
Ze heeft al een paar keer gezegd dat de kinderen het prima naar hun zin hebben bij hun vader (haar ex) en oma en opaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar begrijp ik ook niets van, zou ik zelf nooit doen. Maar neemt niet weg dat ik Wendy een lieve, leuke vrouw is, die altijd voor iedereen klaar staat.
Fijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:57 schreef tonja het volgende:
Ah Babette legt Wendy even uit hoe ze zich voelt
Ja dat snap ik, dat hoef je mij niet uit te leggen. Dat heeft echter niets te maken met er totale schijt aan kunnen hebben als je als 'bff' merkt dat ze dus zo in elkaar zit en dat dat ook voor jou als 'bff' geldt. Overigens denk ik dat ze er met GJ precies hetzelfde in zat, maar ja dat zullen we nooit zeker weten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs gebruikt 'al die mensen' min of meer voor eigen doeleinden en ze ziet deze hele setting als een heel groot afstudeerproject waar ze dus zelf middenin zit. Die uitzondering gold overigens wél voor GJ opmerkelijk genoeg. Wendy daarentegen is (en kan) helemaal niet bezig met een groter geheel en hoe zich te presenteren richting medebewoners.
De duvelszoen van Babette aan Wendyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:58 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: my friendddddddd het komt goed...... zoen zoen zoen..... flikker op joh, je zat haar net weer zwart te maken
ja echt..... de laatste dagen krijg ik ook een steeds grotere hekel aan Babette, terwijl ik haar tot nu toe wel kon hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vreselijke meid, krijg steeds meer een hekel aan het gedrag van Babet
Al hebben de kinderen het prima naar hun zin, je moet ze wel een jaar missen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gezegd dat de kinderen het prima naar hun zin hebben bij hun vader (haar ex) en oma en opa
Echt vreselijk hoe ze het nu allemaal speeltquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze weet overal de grote Babette show van te maken.
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
Gesprek gemist![]()
Maar ik zie nog net Wendy huilen
Ik ben afgehaakt door haar en Zoe samen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt..... de laatste dagen krijg ik ook een steeds grotere hekel aan Babette, terwijl ik haar tot nu toe wel kon hebben.
Kan ze niet weten ze heeft geen contact.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer gezegd dat de kinderen het prima naar hun zin hebben bij hun vader (haar ex) en oma en opa
Babs kan zo doen omdat men erin blijft trappen en ze natuurlijk geen streams kunnen kijkenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:54 schreef xsaskiax het volgende:
Babette houd je hypocriete waffel.... met je 'ik begrijp je' en natuurlijk gelijk het gesprek weer op zichzelf brengen, dat zij GJ miste..... bla bla bla
ZOë is nu op streams 2 met haar "man' en een oranje hoofdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt door haar en Zoe samen.
De nekslag heeft ze gegeven door zo te roddelen over Wendy
Staat goed bij die witte armenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOë is nu op streams 2 met haar "man' en een oranje hoofd
Oh slinger 2 ook er bij aan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOë is nu op streams 2 met haar "man' en een oranje hoofd
Erg he, het ziet er echt niet uit, ik vind het zo raar meisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |